Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Website niet bereikbaar, volgens provider Joomla probleem

Website niet bereikbaar, volgens provider Joomla probleem

01 aug 2022 12:30
#1
IK heb een probleem en hoop dat ik het onde woorden kan brengen.
Ik host met grote tevredenheid bij WNed, maar loop tegen het volgende aan:
Ik heb een hoofddomeinnaam: www.anitahoetmer.nl en een tweede domein: www.vrolijkvilt.nl
Op de hoofdsite had ik een website met Joomla 3.x.x.: deze werkte tot gisteren.
Op de vrolijkvilt site had ik een test Wordpress site gemaakt, maar deze heb ik weggehaald omdat ik een nieuwe Joomla 4 site wilde maken.
Na oploaden in de map, wilde ik gaan installeren, maar dat ging niet; ik kreeg de melding Accies denied......ik heb het een aantal keer geprobeerd maar dat lukte niet. Bedacht me vervolgens dat ik wellicht PHP 8 nodig had en heb dit omgezet. ok dat werkte niet.
Vervolgens keek ik vanochtend op mijn hoofdsite en tot mijn grote schrik was deze verdwenen: melding: Error
IK heb Wned gevraagd en kreeg en hele lange melding, waar ik helemaal niets van snap: (ik heb een schermafbeelding gemakt van een gedelte, want ik kan het niet posten ivm teveel links....


Op mijn vraag wat ik moest doen kreeg ik te horen dat ik dat op dit forum moet vragen omdat het een Joomla issue is.
Vervolgens bedacht ik dat het wellicht iets te maken had met de PHP versie; die heb ik toen weer teruggezet, maar niet bereikbaar.
Daarna heb ik de backup van vrijdag en nog eerder proberen terug te zetten, maar ook dat werkte niet.
Ik heb werkelijk geen idee en hoop dat iemand mij een oplossing kan geven.....................
ALvast met heel veel dank

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Casa She-Ra
  • Casa She-Ra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 227

Website niet bereikbaar, volgens provider Joomla probleem

01 aug 2022 13:03
#2
Dat is maar 1 melding die herhaald wordt en het is een "deprecated" melding, dus eigenlijk niks meer dan een melding die aangeeft dat de PHP code verouderd is (zou nog wel moeten werken). Als er echt een fout is, dan zie je een "fatal error" melding.
Het woord "Error" op je hoofdsite duidt er in de meeste gevallen op dat er een probleem is met de databasegegevens. Dus controleer de databasegegevens in configuration.php.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

Website niet bereikbaar, volgens provider Joomla probleem

02 aug 2022 09:10
#3
Dank je wel Astrid. Hans van WNed heeft de backup voor mij teruggezet.
  • Casa She-Ra
  • Casa She-Ra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 227
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.723 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie