Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Lees meer op homepagina werkt niet

Lees meer op homepagina werkt niet

19 dec 2022 15:27 - 19 dec 2022 15:36
#1
Ik wil graag mijn home pagina villen met verhalen uit mijn stamboom. Om niet hele verhalen op deze pagina te plaatsen, plaats ik een inleiding en "lees meer" met een koppeling naar het verhaal.

Wanneer ik dit heb gedaan werkt de link slechts één keer en daarna niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Mijn website is:] stamboom-de-boer.nl[
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic iets aangepast omdat (home pagina) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum. Je had hem in het Joomla 4 forum geplaatst en je site draait nog onder Joomla 3!
Laatst bewerkt 19 dec 2022 15:36 door Astrid.
  • Bart1958
  • Bart1958's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 27

home pagina

19 dec 2022 15:33 - 19 dec 2022 15:34
#2
Zo te zien maak je gebruik van een pagebuilder, iets wat over het algemeen niet handig is voor blogweergaves. Daarnaast heb je handmatig een knop toegevoegd in plaats van voor de standaard lees meer van Joomla te kiezen.
Daarnaast maak je (ook weer door het gebruik van de pagebuilder) geen gebruik van een menu-item van het type blogweergave.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 19 dec 2022 15:34 door Astrid.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.379 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie