Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
H1 TAGS
H1 TAGS
16 apr 2014 18:30
Zit mij al dagen gek te zoeken waar ik de H1 tags kan vinden op elke pagina in Joomla 3.xx . Ben nu momenteel de site "SeoSiteCheckup" aan het gebruiken om alles even na te kijken, maar daar kom ik telkens op hetzelfde antwoord als ik een url ingeef mbt mijnwebsite, namelijk het volgende: Your page contains H1 headings but all of them have blank content. . Ik laat deze site gewoon zoeken op de homepagina-url waarvan ik dit resultaat dan te zien krijg.
Waar ik ook kijk via de administratie, artikelen enz... ik weet het niet weer te vinden waar deze tags zouden staan. Kan iemand mij hier een vrij simpel antwoord op geven? Ook waar ik de desbetreffende pagina's kan weervinden?
Dank bij voorbaat.
Waar ik ook kijk via de administratie, artikelen enz... ik weet het niet weer te vinden waar deze tags zouden staan. Kan iemand mij hier een vrij simpel antwoord op geven? Ook waar ik de desbetreffende pagina's kan weervinden?
Dank bij voorbaat.
Als je doet wat je graag doet, hoef je nooit te werken!
- iPA
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
H1 TAGS
16 apr 2014 18:35
Als je een link geeft wordt het eenvoudiger om mee te kijken
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
H1 TAGS
16 apr 2014 18:36
Natuurlijk
Klik hier...
Klik hier...
- iPA
- Joomla!NL ontdekker
-
H1 TAGS
16 apr 2014 20:48
Ik kan geen h1 tags vinden en dat wordt voornamelijk veroorzaakt doordat je bijna geen standaard content items gebruikt maar modules.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
H1 TAGS
16 apr 2014 21:48
Idd een aanzienlijk aantal modules en ongeveer 14 pagina's of artikels waarvan ik niet weet hoe deze tags te vinden of hoe ze te plaatsen. Hier zou het mogelijk moeten zijn deze "lege" h1 tags terug te vinden zoals aangegeven door SeoSiteCheck, echter vind ik er niets van terug in de artikels via de text editor als ik naar de code "toggle". Zie of doe ik dat verkeerd, of waar bevinden zich deze tags dan eigenlijk of normaal zal ik maar zeggen.
- iPA
- Joomla!NL ontdekker
-
H1 TAGS
17 apr 2014 10:42
Je hebt geen h1 tags zoals ik al aangaf. Dus als je daar veel waarde aan hecht, dan zal je je site anders op moeten bouwen of overrides moeten gaan maken voor je modules en in de php bestanden de h4 moeten vervangen door de h1.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
H1 TAGS
17 apr 2014 11:02
Ik hecht er zeker belang aan omwille de Google positionering en zal dit advies even bekijken. Alvast dank Astrid, en als er nog andere tips zijn dan lees ik dat graag.
- iPA
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden