- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost SEF werkt niet
SEF werkt niet
30 apr 2014 10:44 - 30 apr 2014 10:53Wat heb ik gedaan:
- Back end de "Search Engine Friendly URLs" en "Use URL rewriting" aangevinkt
- htaccess.txt hernoemd naar .htaccess
- # RewriteBase / naar RewriteBase / hernoemd
Wat gebeurt er:
- Mijn website is niet te bezoeken zonder de toevoeging /index.php (zonder die toevoeging 404-error)
- Ik kan alleen de homepage zien. Ook als ik op andere dingen klik, dan blijft de site gewoon op de homepage (url bovenin verandert wel)
Wat doe ik fout?
- Dennis90P
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
SEF werkt niet
30 apr 2014 11:32 - 30 apr 2014 11:32Hier nog het stappenplan wat je moet doen
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
SEF werkt niet
30 apr 2014 11:35AnneM schreef : Heb je ook in Pluginbeheer het Systeem - SEF ingeschakeld?
Hier nog het stappenplan wat je moet doen
Ja die staat aan. Ik heb dat stappenplan helemaal gevolgd, behalve dat met de Apache server. Daar snap ik niks van. Weet niet eens waar ik de info enzo kan vinden van Apache server.
- Dennis90P
- Nieuw op Joomla!NL
SEF werkt niet
30 apr 2014 11:47Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
SEF werkt niet
30 apr 2014 11:50AnneM schreef : Bij je hoster kan je opvragen of je website op een Apache server draait of niet.
Gevraagd. Zodra ik antwoord heb kom ik hier terug
- Dennis90P
- Nieuw op Joomla!NL
SEF werkt niet
30 apr 2014 12:13"Nee, deze domeinen hebben allemaal een windows pakket in gebruik, en draaien daarom IIS."
Wat moet ik nu doen dan?
- Dennis90P
- Nieuw op Joomla!NL
SEF werkt niet
30 apr 2014 12:53Sorry, maar ik gebruik alleen hosters die op Apache draaien. Kan je dus verder niet helpen.
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
SEF werkt niet
30 apr 2014 13:05 - 30 apr 2014 13:08AnneM schreef : Misschien helpt dit je verder?
Sorry, maar ik gebruik alleen hosters die op Apache draaien. Kan je dus verder niet helpen.
Okee. Dankjewel
Ziet er allemaal lastig uit.. snap er geen bal van eerlijk gezegd.
Is het echt zo belangrijk voor hoog in de zoeklijsten te staan?
- Dennis90P
- Nieuw op Joomla!NL
SEF werkt niet
30 apr 2014 13:30www.worldwartwo.nl/ (kun je even kijken)
Wat ik precies heb gedaan weet ik dus niet meer.. heb in heel veel bestanden zitten editten.
- Dennis90P
- Nieuw op Joomla!NL
SEF werkt niet
30 apr 2014 13:46Maar of je er blij van moet worden weet ik niet.
Vandaag of morgen komt Joomla! 3.3 uit.
Ik ben er bang voor dat als je gaat updaten, dat de door jou aangepaste bestanden dan worden overschreven en je weer opnieuw kan beginnen.
Als je bij deze provider wil blijven (Webstekker ?) dan raad ik je aan om ze te vragen je naar de Linux-hostingservers te verplaatsen.
Als ik het zo bekijk zijn die beter geschikt voor Joomla! dan de Windowsservers die zij aanbieden.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
SEF werkt niet
30 apr 2014 14:07 - 30 apr 2014 14:07WoodyF4u schreef : Ja, je hebt het wel voor elkaar.
Maar of je er blij van moet worden weet ik niet.
Vandaag of morgen komt Joomla! 3.3 uit.
Ik ben er bang voor dat als je gaat updaten, dat de door jou aangepaste bestanden dan worden overschreven en je weer opnieuw kan beginnen.
Als je bij deze provider wil blijven (Webstekker ?) dan raad ik je aan om ze te vragen je naar de Linux-hostingservers te verplaatsen.
Als ik het zo bekijk zijn die beter geschikt voor Joomla! dan de Windowsservers die zij aanbieden.
Hmm, ik kan het even vragen natuurlijk. Geen idee of dat kan.
Maar beter dan af en toe wat bestandjes updaten (volgende keer even onthouden welke!) dan de lelijke urls hebben natuurlijk.
- Dennis90P
- Nieuw op Joomla!NL
SEF werkt niet
30 apr 2014 14:11Als het een goede hoster is, en je geeft aan dat het om een Joomla!-site gaat, dan werken ze wel mee om je site te verplaatsen.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam