Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Geen resultaat in Google

Geen resultaat in Google

27 mei 2014 20:47
#1
Ik heb al een paar weken de site online.
Maar bij Google zie ik nog steeds niets als ik de woorden Rijschool en Gennep in type...

Wat doe ik verkeerd dat Google mij niet wil indexeren...
Code:
Na bestudering van uw metatags komen wij tot de volgende adviezen: Titel: De titel is erg kort. U kunt nog enkele woorden toevoegen. Deze tag bevat 13 karakters. Titel - de relevantie ten opzichte van de pagina inhoud is erg beperkt 10% Omschrijving: U kunt maximaal 200 karakters gebruiken, plaats gerust nog wat extra teksten. Deze tag bevat 41 karakters. Omschrijving - de relevantie ten opzichte van de pagina inhoud is excellent . De relevantie van de omschrijving ten opzichte van de inhoud van de pagina is 100% . Steekwoorden: U kunt maximaal 20 steekwoorden in deze metatag kwijt. Plaats de steekwoorden komma spatie gescheiden.. Deze tag bevat 41 karakters. Steekwoorden - de relevantie ten opzichte van de pagina inhoud is excellent . De relevantie van de steekwoorden ten opzichte van de inhoud van de pagina is 100% . Robots: Er is geen robots metatag gevonden. Deze tag is niet verplicht maar helpt zoekmachines spiders om de webpagina te indexeren. Deze tag bevat 0 karakters. Author: De waarde van de author tag is '' Rijschool FLX Gennep ". Deze tag is niet verplicht maar helpt bij het herkennen van uw (bedrijfs) naam. Pagina analyse. Deze pagina heeft minder dan 100 urls en dat is goed. Deze pagina bevat 2 urls. Sommige zoekmachines hebben een probleem als er meer dan 100 url's op de pagina staan. De grootte van uw website is zoekmachine vriendelijk. De grootte van uw webpagina is 7159 bytes. De laadtijd van de web pagina is 24.4 seconde. Hoe komt uw website ongeveer bij de zoekmachines te staan? www.rijschoolflx.nl komt er ongeveer zo uit te zien bij de zoekmachines Rijschool FLX Rijschool FLX Gennep, wie is Felix de Wan http://www.rijschoolflx.nl
Met vriendelijke groeten, Piet Manders

www.heijen.info
Discussie gesloten.
  • mandersp
  • mandersp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 368

Geen resultaat in Google

27 mei 2014 21:29
#2
Piet,
Heb je die adviezen inmiddels opgevolgd?
Dat zal zeker helpen.
Je site bevat op de voorpagina erg weinig info waardoor een zoekmachine je site interessant gaat vinden.
Dat is eigenlijk ook wat de tips je al aangeven.
Verder is het goed te controleren of je met je .htaccess-bestand of met robots-txt je site hebt afgeschermd voor zoekmachines.
En maak een sitemap aan met behulp van XMap. en meld je site via Google Webmasters bij Google aan.
Kijk ook even naar deze uitleg: Sitemap op een Joomla!site maken met XMap
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11176

Geen resultaat in Google

28 mei 2014 10:01
#3
Je hebt sowieso nog heel veel rood en oranje in de metatags analyzer, dus daar moet je iets aan doen. En zet dit maar eens in Google:

site:rijschoolflx.nl

Dan zie je dat er maar maximaal 1x rijschool en 1x Gennep gevonden wordt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37132

Geen resultaat in Google

29 mei 2014 11:08
#4
Bedankt, ik ga ermee aan de slag....
Met vriendelijke groeten, Piet Manders

www.heijen.info
Discussie gesloten.
  • mandersp
  • mandersp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 368
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.933 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie