Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Gevonden worden op google

Gevonden worden op google

01 jul 2014 06:30 - 01 jul 2014 08:40
#1
Goedendag, ik ben een leek die nog maar 1 website gemaakt heeft.
Echter is mij door een goede vriend gevraagd of ik een site voor hem kan maken, maar het geval is dat hij gevonden wil worden op google.

Ik begrijp niet helemaal hoe ik dat voor elkaar moet krijgen of dat kan laten doen.

Zouden jullie mij dit kunnen uitleggen?

Alvast bedankt en een fijne dag.

Gr Shy
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 01 jul 2014 08:40 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Shy007
  • Shy007's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 56

Gevonden worden op google

01 jul 2014 08:47
#2
Hallo Shy007,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Elke Joomla site wordt in principe gevonden door Google. Maar hoe hoog je komt in de zoekresultaten is afhankelijk van heel veel factoren en hier niet zo 1-2-3 uit te leggen. Het beste kan je even in dit forum en op internet zoeken naar "zoekresultaten" en "Google" of even hier kijken voor een niet al te dure handleiding.

Als je dan nog ergens een vraag over hebt, kan je hem altijd hier stellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Gevonden worden op google