Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
keywords etc in artikel en menu
02 nov 2015 16:34
Hoi Allemaal,
In het verre verleden die vraag al wel eens gesteld maar zijn in de drukte toen hier een beetje aan voorbij gegaan.
Op mijn site www.hansnl.nl ben ik nu voor eens en altijd aan het afrekenen met een site goed vindbaar te maken.
Dat hier nog veel onduidelijkheden over zijn wordt wel duidelijk als je dit gaat googlen. Maar moet ik nu wel of niet de metatags en beschrijving van een artikel in beide plaatsen, dus zowel in het artikel als in het menu-item?
en klopt het verhaal dat je maar beter niet in de globale instellingen bij de metatags in moet vullen als je dat bij de pagina's ook doet?
Ik weet twee vragen maar ze hebben zoveel met elkaar te maken.
Alvast bedankt
Gr
Hans
In het verre verleden die vraag al wel eens gesteld maar zijn in de drukte toen hier een beetje aan voorbij gegaan.
Op mijn site www.hansnl.nl ben ik nu voor eens en altijd aan het afrekenen met een site goed vindbaar te maken.
Dat hier nog veel onduidelijkheden over zijn wordt wel duidelijk als je dit gaat googlen. Maar moet ik nu wel of niet de metatags en beschrijving van een artikel in beide plaatsen, dus zowel in het artikel als in het menu-item?
en klopt het verhaal dat je maar beter niet in de globale instellingen bij de metatags in moet vullen als je dat bij de pagina's ook doet?
Ik weet twee vragen maar ze hebben zoveel met elkaar te maken.
Alvast bedankt
Gr
Hans
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
02 nov 2015 17:04
Metatags bij globale instellingen worden overschreven door die van het menu-item of van het artikel en die van het artikel overschrijven weer die van het menu-item. Dus bij een menu-item van het type blogweergave of bij een directe link naar een extensie kan het wel zinvol zijn, maar anders is het voor jezelf overzichtelijker om het bij het artikel te doen.
Keywords worden niet meer gebruikt door Google.
Keywords worden niet meer gebruikt door Google.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
02 nov 2015 17:27 - 02 nov 2015 19:03
Hoi Astrid,
Nou snap ik het niet goed meer wat moet ik dan met onderstaande tekst op google adsense als ze geen keywords meer gebruiken.
Onderstaande tekst even van hun site gehaald. Zoekwoorden, keywords, metatags, metabeschrijving,,,,wordt nog een hele klus om dat allemaal te snappen.
Edit Jelle.
Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Nou snap ik het niet goed meer wat moet ik dan met onderstaande tekst op google adsense als ze geen keywords meer gebruiken.
Onderstaande tekst even van hun site gehaald. Zoekwoorden, keywords, metatags, metabeschrijving,,,,wordt nog een hele klus om dat allemaal te snappen.
"Add keywords for AdSense for search
Keywords are used by Google to make sure that we promote the most relevant ads and pages in the search results for your search engine. Good keywords are words and short phrases that describe any of the following:
The topic of your search engine
The content of the pages you want promoted
For example, a search for 'tiger' may yield different sets of results and ads depending on keywords entered.
Website Topic Keywords Results and Ads
Golf golf, PGA, Callaway, US Open more related to Tiger Woods
Mac Apple, Mac, OS X more related to the Tiger OS
Safari Africa, wildlife, jungle more related to the animal tiger
Was this article helpful?
YESNO""
Edit Jelle.

- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
02 nov 2015 17:31
Dat heeft niets met SEO te maken maar met Adsense. Dat gaat over keywords die er voor zorgen dat er advertenties op de pagina komen die met het onderwerp te maken hebben.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.682 seconden