- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Pagina's met dubbele beschrijvingen in "meta"-tags
21 jan 2016 00:49 - 21 jan 2016 08:11Maar ik begrijp niet dat dezelfde pagina op vele wijze wordt opgenomen en ook niet hoe ik het ze kan oplossen dat er maar 1 gagina overblijft.
voorbeeld betreft steeds dezelfde pagina.
Ik denk dat het komt door een SEF extensie
Edit Astrid: Ik heb de paden tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Wandelreis naar de 3-Daagse Higashimatsuyama in Japan International IML-walk
/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashi-matsuyama-japan-int-iml-walk
/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/algemeen/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/pelgrimspaden/la-verna-assisi-rome/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/azie-oceanie/iml-wandelreis-japan-higashi-matsuyama/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/azie-oceanie/iml-wandelreis-japan-higashi-matsuyama
/wandelreizen-2016/azie-oceanie/iml-wandelreis-taiwan/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/azie-oceanie/nieuw-zeeland-australie/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/azie-oceanie/wandelen-thailand/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/azie-oceanie/wonju-korea-iml/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/azie-oceanie/yogjakarta-indonesie-iml/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/la-verna-assisi-rome/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashimatsuyama-japan-international-iml-walk
/wandelreizen-2016/wandel-rondreis-ijsland/10-wandelreizen/45-3-daagse-higashi-matsuyama-japan-int-iml-walk
www.tt-wandelreizen.nl
- m.h.tromp@hccnet.nl
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
21 jan 2016 08:42Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 jan 2016 16:19Maar hierdoor krijg je geen 404 error.
Alleen mijn vraag is hoe komen ze er en hoe kan je ze verwijderen.
www.tt-wandelreizen.nl
- m.h.tromp@hccnet.nl
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
24 jan 2016 17:29Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team