Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
google ziet met en zonder .html
13 feb 2016 12:18
In google webmasters tools zegt Google dat ik heel veel Duplicate meta descriptions heb
bij het bekijken ervan zie ik dat Google pagina's dubbel ziet, zowel de .html versie als die zonder
Ik heb echter in de .htaccess het zo ingesteld dat als ik naar bv /site.html ga de site redirect naar /site
Iemand nog tips ?
bij het bekijken ervan zie ik dat Google pagina's dubbel ziet, zowel de .html versie als die zonder
Ik heb echter in de .htaccess het zo ingesteld dat als ik naar bv /site.html ga de site redirect naar /site
Iemand nog tips ?
- mapi
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
13 feb 2016 13:03
Heel vaak staat een site 2x op internet.
1x als jouwsite.nl
1x als www.jouwsite.nl
Een juiste site is zo ingesteld dat als men zonder www. jouw adres intikt, dat deze dan toch daarnaar geredirect wordt.
Ook dit is in je htaccess in te stellen.
1x als jouwsite.nl
1x als www.jouwsite.nl
Een juiste site is zo ingesteld dat als men zonder www. jouw adres intikt, dat deze dan toch daarnaar geredirect wordt.
Ook dit is in je htaccess in te stellen.
- Ukkepuk
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
13 feb 2016 13:24 - 13 feb 2016 13:32
Hallo Hanswijs, ook dit is bij mij ingesteld. ik kan zonder en met www intoetsen en alles redirect naar de www versie. tevens heb ik httpS:// ook daar is alles geredirect naar http Met S.
Edit Juliank92: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Edit Juliank92: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
13 feb 2016 14:42Waarom zet je niet gewoonIk heb echter in de .htaccess het zo ingesteld dat als ik naar bv /site.html ga de site redirect naar /site
uit?Voeg een achtervoegsel (suffix) aan URL's toe
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 feb 2016 14:55 - 13 feb 2016 14:55
ín config van joomla ? daar staat hij op uit
maar is wat ik zeg. ik kom er niet op. maar google ziet hem in webmaster tools op een of andere manier wel
maar is wat ik zeg. ik kom er niet op. maar google ziet hem in webmaster tools op een of andere manier wel
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
13 feb 2016 14:57
Heeft ie ooit aangestaan? Ik herken het niet, dus zal lastig worden om de oorzaak te vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 feb 2016 15:01
nee
maar ik zie aantal geindexeerde pagina's in webmaster flink dalen
de paginas in html improvements met duplicate flink omhoog
ik kan wel veranderingen doen maar webmasters reageert pas na weken....
als ik op een of andere manier een tool had om het live te testen kwam ik al verder
maar ik zie aantal geindexeerde pagina's in webmaster flink dalen
de paginas in html improvements met duplicate flink omhoog
ik kan wel veranderingen doen maar webmasters reageert pas na weken....
als ik op een of andere manier een tool had om het live te testen kwam ik al verder
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
13 feb 2016 15:11
Je kunt je url hier neerzetten, misschien dat iemand dan zo al iets kan zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
13 feb 2016 15:21
kan ik die ook zo plaatsen dat deze niet geindexeert word door google. hoeft niet in resultaten te verschijnen....
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
13 feb 2016 15:31 - 13 feb 2016 15:31
De zoekmachine is te gast bij ons, en gasten kunnen niet zien wat er tussen de bb tag hide staat
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Schrijf je dus als:
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Schrijf je dus als:
Code:
[hide]http://www.domein.tld deze link is niet zichtbaar[/hide]
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
13 feb 2016 16:49
dank
bij deze dan dus
bij deze dan dus
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
13 feb 2016 17:12Zou mogelijk de oorzaak kunnen zijn. Dat is namelijk niet nodig.Ik heb echter in de .htaccess het zo ingesteld dat als ik naar bv /site.html ga de site redirect naar /site
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.752 seconden