Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
google ziet met en zonder .html
14 feb 2016 22:01
ik zal hem eruit halen. eens kijken of het daarmee is opgelost
ik kom er op terug
ik kom er op terug
- mapi
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
17 feb 2016 09:17
is dus aangepast, maar zie dat google webmasters maar 1 x per week gegevens up date.... nu wachten dus.....
is er geen andere software of webpagina waarmee ik dat live kan testen trouwens ??, stukken makkelijker
is er geen andere software of webpagina waarmee ik dat live kan testen trouwens ??, stukken makkelijker
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2016 11:13
Ik zie nu enkele dagen later dat mijn geïndexeerde pagina's weer omhoog gaat.
Alleen de aantallen html improvements met duplicate schiet omhoog. Maar daar zie ik links staan welke als ik ze aanklik ik word doorverwezen naar de juiste pagina..
zou het kunnen zijn dat goog le langer nodig heeft om die lijst te updaten ?
Alleen de aantallen html improvements met duplicate schiet omhoog. Maar daar zie ik links staan welke als ik ze aanklik ik word doorverwezen naar de juiste pagina..
zou het kunnen zijn dat goog le langer nodig heeft om die lijst te updaten ?
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2016 14:39
Google heeft nogal wat tijd nodig. Maar ik zie wel heel veel links die naar een foutpagina gaan, maar geen 404 geven. Dus ik weet niet wat je daarmee gedaan hebt, maar dat is in ieder geval niet handig.
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 feb 2016 15:06
Waar zie je de 404 ?
Ik heb enkel de doorverwijzing weggehaald naar zonder html
Ik heb enkel de doorverwijzing weggehaald naar zonder html
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2016 15:17
Als je dit soort 404 links bedoeld
die zie ik ook. ben er nog niet precies achter waar die vandaan komen. wel dat ze vanuit de template opgevraagd worden maar waar precies ben ik nog niet achter
die zie ik ook. ben er nog niet precies achter waar die vandaan komen. wel dat ze vanuit de template opgevraagd worden maar waar precies ben ik nog niet achter
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2016 15:27
Ik bedoel je zelf gemaakte foutpagina:
waar je op terecht komt na het aanklikken van een niet bestaande pagina met .html erachter, bijvoorbeeld deze:
Google ziet daar dus geen 404 not found en blijft hem indexeren.
waar je op terecht komt na het aanklikken van een niet bestaande pagina met .html erachter, bijvoorbeeld deze:
Google ziet daar dus geen 404 not found en blijft hem indexeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
20 feb 2016 15:30
ik zag die in de back end. net aangepast.
ik zie dat het systeem sommige links aanmaakt die zonder de sub categorie namen is terwijl de massa dit wel heeft. geen idee waarom ,maar geheid vanuit de htaccess gegenereerd
ik zie dat het systeem sommige links aanmaakt die zonder de sub categorie namen is terwijl de massa dit wel heeft. geen idee waarom ,maar geheid vanuit de htaccess gegenereerd
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
24 feb 2016 12:05
ondertussen opnieuw geupdate. De index pagina's stijgt weer mooi
de aantal duplicate stijgt helaas ook....
de met en zonder html worden gezien. zal toch afkomstig moeten zijn van de htaccess..... Die is bij ons erg uitgebreid ondertussen..... blijft moeilijk
zie ook dat er erg veel 404 opduiken met index.php/ etc etc etc
de aantal duplicate stijgt helaas ook....
de met en zonder html worden gezien. zal toch afkomstig moeten zijn van de htaccess..... Die is bij ons erg uitgebreid ondertussen..... blijft moeilijk
zie ook dat er erg veel 404 opduiken met index.php/ etc etc etc
- mapi
- Bekend met Joomla!NL
24 feb 2016 12:47
Hoezo is je .htaccess erg uitgebreid? Als jij daar zelf vanalles aan toe gaat voegen zonder dat je weet wat het effect is, dan is het wel logisch dat je dit soort problemen krijgt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.698 seconden