Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost nieuwe website met Google foto albums

nieuwe website met Google foto albums

05 jun 2016 18:15
Hallo,
voor de vereniging een website aan het maken. ( www.duikclub-nautilus.be/site/ )
hier aan verbonden zit een Google foto album. ( www.duikclub-nautilus.be/site/foto-albums )
vraag :
op de front-page van de website willen de mensen onderaan het laatst toegevoegde album in dit grote foto album als een slideshow bekijken. Dit kan dus zeer regelmatig veranderen als er terug foto albums worden opgeladen.
Hoe kan ik dit automatisch laten gebeuren? ( iemand plaatst vandaag 10 foto's in Google foto album - deze komen automatisch als slideshow onderaan op de frontpagina - kan dus snel veranderen)

bedankt voor de hulp. Erwin

05 jun 2016 18:29
Zijn in je voorbeeld die 10 nieuwe foto's onderdeel van een eigen (nieuw) album?
Of worden die 10 foto's toegevoegd aan één groot album?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

05 jun 2016 18:50
het laatste album dwars door Hasselt zijn 32 foto's ( www.duikclub-nautilus.be/site/foto-albums ) dus, elke keer een nieuw album, dat te zien is op de link op de website, maar die 32 wil ik in een slideshow, tot er weer een nieuw album wordt opgeladen.

wanneer het zou lukken altijd de laatste 10 -15 foto's te tonen in de slideshow, passen we bij de nieuwe albums dat gewoon aan ( dus max 10 of 15 foto's per album)

05 jun 2016 19:13
Volgens mij bestaat zoiets niet.
Maar je zou eens kunnen kijken naar Google Plus Slidshow
Het is een betaalde module.
En de makers geven aan dat ze open staan voor suggesties/wensen.
Je zou eens contact met ze kunnen opnemen of ze bereid zijn om de optie in te bouwen dat de module altijd kijkt naar het meest recente album binnen het Google-account en daarvan eventueel ook nog de meest recente 10 - 15 foto's kan tonen in een slideshow.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

05 jun 2016 19:26
bedankt voor de info, ik ga nog even wachten - misschien valt er toch iets in de bus - anders volg ik je raad.

05 jun 2016 23:06
Beste Erwin,
Ik gebruik tot tevredenheid SlideshowFX van www.oopstouch.com , een betalende extensie.
Deze extensie haalt items van diverse cloud-oplossingen, ook het nieuwe Google Foto's. Zelfs private items kunnen opgehaald worden mits het instellen van een authenticatiesleutel. Sorteren kan bv. op nieuwste item vooraan en eventueel voorzien van een label "new" gedurende een in te stellen periode. Ook gewijzigde items kunnen met label "update" getoond worden gedurende een in te stellen periode.
Ook prima support!
Veel succes.
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

13 jun 2016 01:16
Goede nacht,

we hebben het gevonden : extensions.joomla.org/extension/ozio-gallery

Om het te tonen album te wijzigen ga je in de backend van de site naar: Menu’s -> Main menu -> en dan Keuze laatste foto's

Vervolgens tabbladje OPTIES en als je in het vak bij album list klikt krijg je de keuzes uit welk album je wilt tonen. Die klik je dan aan. En degene die er stond via het kruisje weg.

Resultaat : zie onderaan bij www.duikclub-nautilus.be/

met dank aan Hans
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.049 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie