Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Mijn joomla 3 website stuurt geen signaal meer naar google analitics

Mijn joomla 3 website stuurt geen signaal meer naar google analitics

04 jun 2018 19:46 - 04 jun 2018 19:53
#1
Hallo Iedereen. Hopende met het veranderen naar een orgineel van de template die ik gebruik dat het weer goed zou komen met het signaal door te sturen naar de google analitics heb ik waarschijnlijk iets over het hoofd gezien. Kan ook niet de php of andere pagina vinden waar ik de oude code zou kunnen verwijderen om de code opnieuw vers er in te zetten. gebruik een plugin (nice google analitics) voor het plaatsen van de code. Maar daar zit niet te optie bij om te verwijderen en nieuw er in te zetten.Net nu mijn bezoekers aantallen (hoop dat het bezoekers zijn) lekker hoog beginnen te gaan. graag jullie hulp om de boel recht te trekken. Ik heb mijn best gedaan om meer mensen op de hoogte te brengen van het bestaan van de website na dat deze eerder gehackt was. Nu weer hersteld en nu deze problemen. Graag ook wat advies wat gebruik van een mobiel vriendelijkere template boostrap aangedreven betreft. Ben nu wat mijn bezoekers analitics geheel op mijn site teller aangewezen. alvast bedankt! Gebruik een prismatic for joomla 3x template nu.Op joomla versie 3.8.8. ( www.motorlifestyle.nl ) is mijn volkedige url.
Laatst bewerkt 04 jun 2018 19:53 door motorlifeArtist. Reden: was url website vergeten te vermelden.

Mijn joomla 3 website stuurt geen signaal meer naar google analitics

04 jun 2018 20:33
#2
Dit heeft niets met een template te maken. En zo te zien klopt de code ook. Komt je tracking ID van je site overeen met dat van je Analytics account?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

Mijn joomla 3 website stuurt geen signaal meer naar google analitics

06 jun 2018 23:58
#3
Heb de code nogmaals nagekeken en deze klopt. Zie nog steeds alleen maar Nederland als signaal binnen komen maar dat ben ik zelf schijnbaar. Maar als ik verder kijk dan zie ik dat er geen enkel signaal meer binnen komt voor de tablet. Geen België of ander Europees land maar wel (nooit eerder gezien!) een land uit het midden oosten in eens.Maar hoeft niets te betekenen natuurlijk.Heb nu maar mijn eigen ip filter uit mijn acount verwijderd. Kijken of het daar misschien aan ligt.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.894 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie