Hallo Iedereen. Hopende met het veranderen naar een orgineel van de template die ik gebruik dat het weer goed zou komen met het signaal door te sturen naar de google analitics heb ik waarschijnlijk iets over het hoofd gezien. Kan ook niet de php of andere pagina vinden waar ik de oude code zou kunnen verwijderen om de code opnieuw vers er in te zetten. gebruik een plugin (nice google analitics) voor het plaatsen van de code. Maar daar zit niet te optie bij om te verwijderen en nieuw er in te zetten.Net nu mijn bezoekers aantallen (hoop dat het bezoekers zijn) lekker hoog beginnen te gaan. graag jullie hulp om de boel recht te trekken. Ik heb mijn best gedaan om meer mensen op de hoogte te brengen van het bestaan van de website na dat deze eerder gehackt was. Nu weer hersteld en nu deze problemen. Graag ook wat advies wat gebruik van een mobiel vriendelijkere template boostrap aangedreven betreft. Ben nu wat mijn bezoekers analitics geheel op mijn site teller aangewezen. alvast bedankt! Gebruik een prismatic for joomla 3x template nu.Op joomla versie 3.8.8. (
www.motorlifestyle.nl
) is mijn volkedige url.