Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Google structured data test geeft fouten.

Google structured data test geeft fouten.

15 feb 2020 15:14 - 15 feb 2020 16:11
#1
Heeft iemand enig idee waarom, als ik een pagina check op structured data, er 3 warnings en drie cautions verschijnen? Ik heb dit ook bij andere sites. Ik gebruik JCE, maar niet het structured data deel alszodanig. Ik maak normaal gesproken gebruik van GSD van Tassos en kwam achter dit probleem tijdens het testen. Hij zegt dat het komt van Joomla zelf. Of Yootheme wellicht.

Update:
Het lijkt hier vandaan te komen als ik de bron bekijk:
Code:
<div id="system-message-container" data-messages="[]"> </div> <article id="article-7" class="uk-article" data-permalink="http://mijnwebsite.nl" typeof="Article"> <meta property="name" content=""> <meta property="author" typeof="Person" content="Administrator"> <meta property="dateModified" content="2020-02-14T21:18:38-06:00"> <meta property="datePublished" content="2020-01-28T10:13:55-06:00"> <meta class="uk-margin-remove-adjacent" property="articleSection" content="Mijnartikel">
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 15 feb 2020 16:11 door Astrid.
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
  • Dafilla
  • Dafilla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60

Google structured data test geeft fouten.

11 mrt 2020 12:29
#2
Dafilla, om welke link gaat het? Ik gebruik search.google.com/structured-data/testing-tool en krijg dan een hint wat er fout is. Als ik je code test dan krijg ik 0 fouten en 0 waarschuwingen.
Gemarkeerd als webneus door: Jelle
  • yolknet
  • yolknet's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 52
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.877 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie