Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Uitschakelen van responsive

Uitschakelen van responsive

15 apr 2013 14:02 - 21 apr 2013 21:35
#1
Hallo,

Joomla 3 maakt alles meteen responsive wat op zich best leuk is. Alleen kleven er ook best wel wat nadelen aan. Alles moet veel simpeler worden gehouden en ook met foto's werkt het niet altijd even prettig. Had een mooie pagina opgemaakt blijkt deze niet goed te worden weergegeven op het mobieltje. Zie dan liever een gewone site op mijn mobiel. :blink:

Weet iemand of er een simpele manier is om het responsive uit te zetten en de mobiele bezoeker gewoon de gewone website te laten zien? :unsure:

Alvast hartelijk dank voor jullie antwoorden.

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 21 apr 2013 21:35 door Jelle.
  • stof
  • stof's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 147

Uitschakelen van responsive

15 apr 2013 20:56
#2
Hallo,

de frontend van Joomla 3 is niet zonder meer responsive. Dat word geregeld door het template wat je voor je frontend hebt geïnstalleerd. De meeste templates geven je dan de keuze of een een resposive layout wil of niet. Heb je daar al eens gekeken?
Groeten, Alfred

Meer over Joomla op

www.agrusoft.nl
  • alfred001
  • alfred001's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 63

Uitschakelen van responsive

21 apr 2013 21:28
#3
Dank voor je antwoord. Heb gekeken maar kan niets vinden aan opties bij de template lay out.

Heb ook al even geprobeerd om de extensie uit te zetten waar de problemen mee waren. Dit heb ik gedaan in het Responsive.css bestand en lukt me voor alle mobiele formaten behalve de Ipad...
  • stof
  • stof's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 147

Uitschakelen van responsive

21 apr 2013 21:57
#4
Is er op het officiele joomla forum niets te vinden over de Ipad? De browser van Apple is natuurlijk wel zeer specifiek. Ik kan dit jammer genoeg niet voor je testen.
Groeten, Alfred

Meer over Joomla op

www.agrusoft.nl
  • alfred001
  • alfred001's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 63
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.861 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie