Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Menuknoppen aanpassen in Beez3

Menuknoppen aanpassen in Beez3

04 aug 2013 14:18
#1
Hallo allen,

Met jullie hulp wordt onze website een plaatje. Echter. Ik wil de menuknoppen boven in mijn scherm een ander kleurtje geven. De statische kleur grijs vind ik voor nu prima. maar als ik met de muis over de knop ga, wil ik hem een andere kleur geven dan de standaar door Beez3 ingegeven blauw.

Ik heb heel personal.css al afgezocht maar kan niet ontdekken waar ik deze kan aanpassen. Zit ik in de verkeerde css te kijken of kijk ik er overheen? Met F12 kan ik het ook niet zien.

Ik hoor het graag.
Groets Jurgen
Discussie gesloten.
  • jurgenjacobs
  • jurgenjacobs's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 66

Menuknoppen aanpassen in Beez3

04 aug 2013 14:41 - 04 aug 2013 14:43
#2
Hallo,

In personal.css ongeveer bij regel 146
Code:
.button:hover, .button:active, .button:focus, button:hover, p.readmore a:hover, #header ul.menu a:hover, #header ul.menu a:active, #header ul.menu a:focus, .pagenav a:hover, .pagenav a:active, .pagenav a:focus, #advanced-search-toggle:hover, #advanced-search-toggle:active, #advanced-search-toggle:focus, .profile-edit a:hover, .profile-edit a:active, .profile-edit a:focus, #fontsize a:hover, #fontsize a:active, #fontsize a:focus, #mobile_select h2 a { background-color: #095197; background-image: linear-gradient(#0087D1, #095197); background-repeat: repeat-x; border-color: #00456B #095197 #003551; color: #FFFFFF; text-shadow: 0 -1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.33); }
Kleuren aanpassen naar wens. Denk er wel om dat andere knoppen ook die nieuwe kleur krijgen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 04 aug 2013 14:43 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597

Menuknoppen aanpassen in Beez3

04 aug 2013 15:53
#3
Hoi Jelle,

Het was even zoeken maar ik heb het aan kunnen passen.
Thanx
Jurgen
Discussie gesloten.
  • jurgenjacobs
  • jurgenjacobs's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 66
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.000 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie