Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Een template in meerdere kleuren

Een template in meerdere kleuren

25 aug 2013 23:13
#1
Hallo,

Ik heb geen idee of ik hier goed ben, maar ik ben op zoek naar een template die beschikbaar is in meerdere kleuren. Ik beheer de website van een scouting vereinging en wil voor de bezoeker onderscheid maken tussen de speltakken. De vereniging heeft 4 speltakken (bevers (rood), welpen (groen), scouts (kaki), explorers (bordeaux). Ik ben al blij met 3 kleuren.
Ook zou ik er graag een slideshow boven willen hebben. Ik weet dat ik nogal wat eisen heb en helaas ben ik ook niet kundig genoeg om zo'n template zelf in elkaar te zetten.
ik hoop dat iemand mij kan helpen met zeer nuttige links of tips.

Ik wil er natuurlijk zelf ook wel wat aan doen.
Discussie gesloten.
  • ronald29
  • ronald29's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Een template in meerdere kleuren

26 aug 2013 08:58
#2
Hallo ronald29,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ten eerste staat vormgeving los van functionaliteit. Dus focus je eerst op het zoeken van de juiste template en kijk daarbij of deze voldoende moduleposities en varianten heeft. Als dat zo is, dan kan je namelijk een aparte slideshow extensie gebruiken.

Voor je template zijn er meerdere opties. Sommige templates zijn al beschikbaar in meerdere kleuren. Je hoeft dan eventueel alleen maar de kleurnummers te vervangen door je eigen kleuren. Let wel weer op dat achtergronden niet bestaan uit afbeeldingen. Kan ook wel, maar dan moet je een redelijk goed fotobewerkingsprogramma hebben om ze aan te passen. Dit is een voorbeeld (niet gratis, maar ik heb even snel gezocht).

Hier vind je een lijst met links naar templates.

Je kunt ook meerdere kopieën maken van 1 template en elke kopie in een aparte kleurvariant maken. Een eenvoudig aan te passen template is bijvoorbeeld Allrounder .

Als je iets gevonden hebt en je hebt daar vragen over, zet dan even een link naar de betreffende template hier neer met de vraag die je daarover hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.662 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie