Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Footer gesloopt

Footer gesloopt

30 aug 2013 17:09 - 30 aug 2013 17:10
#1
Ik ben behoorlijk nieuw in de wereld van HTML en waarschijnlijk heb ik ergens een hele domme fout gemaakt en mijn footer functie gesloopt.
Mijn site is: www.remkohs29.twentynine.axc.nl/ en als je dan naar helemaal naar beneden gaat zie je Contact en daar onder mijn contact gegevens. Zo hoort het niet te zijn de voorbeeld site's zijn:
www.joomfreak.com/demo/jf_calla-exteriors/ en www.pavadita.com/newsite/index.php/nl/# als je daar naar beneden gaat dat gaat het contact over de contact gegevens heen, wat ik echt er heel mooi vindt uit zien. Maar dat doet het bij mij dus niet meer....heeft iemand een tip om dit te herstellen? Alvast bedankt
Laatst bewerkt 30 aug 2013 17:10 door remkog.
Discussie gesloten.
  • remkog
  • remkog's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 24

Footer gesloopt

30 aug 2013 17:23 - 30 aug 2013 17:27
#2
Het verschil zit in
Code:
position: fixed;

de CSS wordt dan:
Code:
#jf-footer .main-inner1 { background: url("../images/linestar-footer.png") no-repeat scroll center 40px transparent; bottom: 40px; padding: 150px 0 0; position: fixed; width: 960px; z-index: 0; }

Aan te passen in /templates/jf_calla-exteriors/css/template.css (of misschien een instelling in je template??)