Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Website past automatisch aan bij verkleinen internet browser
02 okt 2013 16:33
Hallo.
Ik heb even een vraagje.
Ik gebruik Joomla 3 en maak mijn templates in Artisteer 4.1
Nu is het zo dat de websites zich automatisch aanpassen bij het verkleinen van je browser, zo ook wannee rje bijvoorbeeld gebruik maakt van een tablet of mobiele telefoon.
Hoe kun je instellen wanneer de menu's veranderen?
Ik bedoel, neem bijvoorbeeld deze website:
website
Wanneer je het scherm gaat verkleinen worden de menu-buttons al heel snel ingepakt in de zwarte knop met 3 horizontale strepen.
Dit gebeurt al voordat dit echt noodzakelijk is.
Bij andere websites gebeurt dit meestal niet zo snel.
Ik wil dus dat dit pas gebeurt wanneer noodzakelijk, zodat ik ook op een I-pad de "normale" menu-buttons kan zien.
Ik heb al zitten zoeken in het template.responsive.css bestand, maar kan het niet vinden.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk geformuleerd is en dat iemand mij wellicht kan helpen.
Alvast bedankt!
Ik heb even een vraagje.
Ik gebruik Joomla 3 en maak mijn templates in Artisteer 4.1
Nu is het zo dat de websites zich automatisch aanpassen bij het verkleinen van je browser, zo ook wannee rje bijvoorbeeld gebruik maakt van een tablet of mobiele telefoon.
Hoe kun je instellen wanneer de menu's veranderen?
Ik bedoel, neem bijvoorbeeld deze website:
website
Wanneer je het scherm gaat verkleinen worden de menu-buttons al heel snel ingepakt in de zwarte knop met 3 horizontale strepen.
Dit gebeurt al voordat dit echt noodzakelijk is.
Bij andere websites gebeurt dit meestal niet zo snel.
Ik wil dus dat dit pas gebeurt wanneer noodzakelijk, zodat ik ook op een I-pad de "normale" menu-buttons kan zien.
Ik heb al zitten zoeken in het template.responsive.css bestand, maar kan het niet vinden.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk geformuleerd is en dat iemand mij wellicht kan helpen.
Alvast bedankt!
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
02 okt 2013 17:06
Ik ken de menu-eigenschappen van de module voor het mainmenu natuurlijk niet, maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met de templatebreedte van 1100 pixels.
Qant zodra je verder verkleint dan die 110 pixels schiet het menu inderdaad terug naar het blokje met de streepjes.
kijk eens of je bij de module-instelleningen voor het mainmenu iets kunt vinden.
Anders kun je dat misschien ook nog wel in Artisteer configureren bij het opbouwen van het template.
Qant zodra je verder verkleint dan die 110 pixels schiet het menu inderdaad terug naar het blokje met de streepjes.
kijk eens of je bij de module-instelleningen voor het mainmenu iets kunt vinden.
Anders kun je dat misschien ook nog wel in Artisteer configureren bij het opbouwen van het template.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
02 okt 2013 18:23 - 02 okt 2013 18:24
Ik kan het niet vinden, is het nergens in de template.css of in de template.responsive.css te veranderen?
- RensvN
-
02 okt 2013 19:23
Heb je
hier
iets aan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 okt 2013 19:38
Bedankt voor de link, ik zal het eens door gaan lezen.
Ik hoop dat het mogelijk is om dit achteraf aan te passen, want als ik nu mijn template ga wijzigen en opnieuw moet instellen dan ben ik alle veranderingen in mijn template.css kwijt...
Als het is opgelost zal ik het hier posten.
Ik hoop dat het mogelijk is om dit achteraf aan te passen, want als ik nu mijn template ga wijzigen en opnieuw moet instellen dan ben ik alle veranderingen in mijn template.css kwijt...
Als het is opgelost zal ik het hier posten.
- RensvN
-
02 okt 2013 19:55
Helaas, voor zover ik kan zien staat het hier niet tussen.
Hier staat inderdaad wel iets over hoe je dit binnen Artisteer kunt aanpassen, jammer genoeg niet hoe je dit kunt wijzigen in je template.responsive.css of iets dergelijks.
Iemand anders enig idee?
Hier staat inderdaad wel iets over hoe je dit binnen Artisteer kunt aanpassen, jammer genoeg niet hoe je dit kunt wijzigen in je template.responsive.css of iets dergelijks.
Iemand anders enig idee?
- RensvN
-
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden