Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost opsomming met ander icoontje
opsomming met ander icoontje
19 okt 2013 13:27
Het lijkt me ook leuk om voor een opsomming een ander icoontje te gebruiken, dan de gebruikelijke. bijv. een Vinkje, V in de kleur groen. Is daar ook een extensie voor.
Dus ik wil de standaard cirkel, square hebben. Maar een andere tekentje.
Dus ik wil de standaard cirkel, square hebben. Maar een andere tekentje.
- Juul
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 okt 2013 16:53
Juul,
Dat zijn over het algemeen eigenschappen van het geactiveerde template.
Afhankelijk van het template is het een regel in het css-bestand en eventueel wordt er gebruik gemaakt van bepaalde grafische bestanden die de plaatjes voor de opsomming tonen.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (link naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Dat zijn over het algemeen eigenschappen van het geactiveerde template.
Afhankelijk van het template is het een regel in het css-bestand en eventueel wordt er gebruik gemaakt van bepaalde grafische bestanden die de plaatjes voor de opsomming tonen.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (link naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
19 okt 2013 17:18
Ik gebruik blank template en die bouw ik op. Dus met eigen css en html.
Firebug werkt die ook in safari, google chrome en internet explorer.
Firebug werkt die ook in safari, google chrome en internet explorer.
- Juul
- Nieuw op Joomla!NL
19 okt 2013 17:23
Ja kan ook in andere browsers.
Kijk hier maar even.
Kijk hier maar even.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
19 okt 2013 19:48 - 20 okt 2013 09:31
Vriendelijk verzoek om on topic te blijven, ik heb je off-topic vraag verwijderd.
Dan voeg je het toch gewoon toe aan je css? Als je zelf bouwt dan moet het helemaal eenvoudig zijn om dit te maken.Ik gebruik blank template en die bouw ik op. Dus met eigen css
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 okt 2013 11:45 - 21 okt 2013 11:45
Deze icoontjes wil ik graag in de opsomming gebruiken. Kan ik dat via de firebug doen of moet het op een andere manier.
- Juul
- Nieuw op Joomla!NL
21 okt 2013 11:58
Nee, Firebug is alleen om aanpassingen te testen. Zoals ik hiervoor al aangaf moet je dit in je css regelen.
Hier
staat hoe dat moet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden