Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Taal overrides
Taal overrides
23 okt 2013 18:02
Ik heb dit al eens eerder gedaan en toen lukte het mij maar nu...
Ik heb alle berichten terug gezocht en goed de zoekfunctie van het forum gebruikt maar toch kan ik het niet terug vinden..
Bij mijn contact pagina wil ik graag de woorden contactpersoon, contactformulier etc. weghalen.. Ik heb terug gevonden dat ik dan in de overrides moet zijn en deze heb ik dan ook gevonden.. maar nu? wat moet ik hier invullen?
Excuus voor mijn domheid
Ik heb alle berichten terug gezocht en goed de zoekfunctie van het forum gebruikt maar toch kan ik het niet terug vinden..
Bij mijn contact pagina wil ik graag de woorden contactpersoon, contactformulier etc. weghalen.. Ik heb terug gevonden dat ik dan in de overrides moet zijn en deze heb ik dan ook gevonden.. maar nu? wat moet ik hier invullen?
Excuus voor mijn domheid
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Taal overrides
23 okt 2013 18:10
Als je contactpersoon door niets wilt vervangen dan laat je het veld onder de constante gewoon leeg.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Taal overrides
23 okt 2013 18:27
En hoe krijg ik dan die rare strepen weg? Als ik het zinnetje Stuur een e-mail weg haal blijven de strepen gewoon staan?
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Taal overrides
23 okt 2013 18:36
Misschien komen die uit je template-layout.
Heb je een link naar je site, zodat we kunnen zien wat je met die streepjes bedoelt?
Heb je een link naar je site, zodat we kunnen zien wat je met die streepjes bedoelt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden