Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Veranderen wijdte en positioneren van navbar van Bootstrap

Veranderen wijdte en positioneren van navbar van Bootstrap

15 nov 2013 10:01 - 15 nov 2013 10:03
Hoi,

Ik wil graag de grootte van een mijn navbar veranderen, en min of meer centreren, zelfde grootte meegeven als mijn wrapper.

De menu items moeten, zeg maar, mee lopen met de grootte van de wrapper van mijn template. Dus de vlaggen iets naar links, en menu items links iets verplaatsen naar rechts. En dan ook dat ze veranderen als ik scherm kleiner maak.

Hier een link naar mijn website, momenteel:

site

Dit is wat ik geprobeerd heb:
Code:
<div class="navbar navbar-inverse navbar-fixed-top"> <div class="navbar-inner"> <div class="container wrapper-top"> </div> </div>

Ik heb 'wrapper-top' toegevoegd. In de hoop dat ik hiermee met een 'width' statement de wijdte kan veranderen van de navbar. Maar het wordt telkens overschreven door bootstrap zelf (waar ik 'wrapper-top' ook plaats: b.v. css definities in media queries, of wrapper-top boven en onder geplaatst in code hierboven).
  • JustBe
  • JustBe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Veranderen wijdte en positioneren van navbar van Bootstrap

17 nov 2013 08:04
Lijkt er op dat het nu werkt.

Firebug liet zien dat ik met de aanpassing van 'container' in bootstrap.min.css kon maken.

Heb vervolgens de definities van 'container' in firebug gekopieerd en geplakt in template.css file en de naam verandert naar 'container1'.

En de aanpassing (width: 85%) opgeslagen in template.css file.

Voor zover ik nu weet werkt het nu naar wens.
  • JustBe
  • JustBe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.792 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie