Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Menu aanpassen

Menu aanpassen

15 nov 2013 22:16
#1
Goedenavond,

Ik wil graag mijn menu ongeveer hetzelfde als de volgende site , daar heb ik ook mijn template vandaan. Ik weet wel hoe ik de menu balk zwart moet maken op mijn eigen site , en een aantal 'hoover' opties ook zwart maken zodat het lijkt dat de kleur niet verandert. Dit moet echter makkelijker kunnen door de hele hoover optie er uit te halen en puur een zwarte balk er in te zetten. Hoe is dit efficiënt te doen? Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60

Menu aanpassen

16 nov 2013 14:19
#2
In je template.css
Code:
t3-mainnav: background staat nu op een plaatje wijzigen in backgroud-color: black; en t3-mainav-bar: background-color: nu transparent wijzigen in black

Jan
Discussie gesloten.
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 566

Menu aanpassen

21 dec 2013 08:56
#3
Dag Jan,

Het lag iets gecompliceerder. Ik maak gebruik van het T3 Framework, en daar moet je meer onderdelen wijzigen, door afhankelijkheden en het gebruik van rtl.... iig omslachtig. Het klopte daarmee wel wat je schreef, alleen dan op vier plekken.
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.901 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie