Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Responsive iframe inhoud mogelijk?

Responsive iframe inhoud mogelijk?

26 dec 2013 23:40
#1
Hallo mensen,

mijn naam is Martin en wil graag iets vragen met betrekking tot Joomla en responsive templates.
Weet iemand een mooie oplossing om een phpBB3 forum in joomla in te passen? Er hoeft geen userbridge te zijn, het gaat enkel om de grafische weergave.

Nu doe ik het middels een iframe en dat werkt gedeeltelijk. Op mobile devices is joomla en phpbb afzonderlijk responsive, als ik echter het phpbb forum in het iframe weergeef dan valt er gewoon een groot gedeelte weg op tablet en telefoon, m.a.w. is het phpbb forum niet meer responsive. Is er wellicht een nettere oplossing om phpbb responsive weer te geven in mijn joomla pagina's?

Alvast bedankt voor de tips!
Discussie gesloten.
  • lieuwke
  • lieuwke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Responsive iframe inhoud mogelijk?

27 dec 2013 10:14
#2
Hallo Martin,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Denk dat je dan toch terecht komt op de commerciële bridges voor PHPBB. Of je moet zin hebben in een uitdaging, dan zou je kunnen kijken of het op een of andere manier te integreren is in je template. Dus een kopie van je template en daar een gedeelte van de joomla code uithalen en phpbb erin zetten.

Of overstappen naar Kunena :ohmy:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37130

Responsive iframe inhoud mogelijk?

27 dec 2013 10:19 - 27 dec 2013 10:19
#3
Hallo Astrid,

bedankt voor het antwoord en het warme welkom (hoewel ik niet geheel nieuw ben, maar na lange tijd teruggekeerd en mijn gebruikersnaam kwijt en inmiddels nieuw e-mail adres, vandaar maar een nieuw account aangemaakt.)

Ik ga eens kijken naar Kunena. Als dit gratis is en er een eenvoudige migratie bestaat van de phpbb3 data is het wellicht ook wel heel erg interessant!
Laatst bewerkt 27 dec 2013 10:19 door lieuwke.
Discussie gesloten.
  • lieuwke
  • lieuwke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.960 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie