Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tabblad menu met Artisteer gemaakt.
Tabblad menu met Artisteer gemaakt.
20 feb 2014 00:17
Hallo allemaal,
Ik heb met Artisteer 4 een template gemaakt voor joomla 3.2.
Ik heb er een menu aan de linker kant staan, en nu wil ik ook een menu via tabbladen aan de bovenkant (net onder de header) maar wel in het midden. Zo heb ik het wel in Artisteer staan, maar krijg het in Joomla niet in beeld.
Als je op mijn site www.leeuwendeel.info kijkt, zal je zien dat ik ongeveer daar waar ik het menu wil hebben, een menu "Artikel" heb en daar nog een artikeltje onder geplakt heb. De tekst "Artikel" had een tabblad moeten zijn. Of komt dat pas als ik er meer heb?
Wie weet er raad?
Groetjes en alvast bedankt,
Frits
Ik heb met Artisteer 4 een template gemaakt voor joomla 3.2.
Ik heb er een menu aan de linker kant staan, en nu wil ik ook een menu via tabbladen aan de bovenkant (net onder de header) maar wel in het midden. Zo heb ik het wel in Artisteer staan, maar krijg het in Joomla niet in beeld.
Als je op mijn site www.leeuwendeel.info kijkt, zal je zien dat ik ongeveer daar waar ik het menu wil hebben, een menu "Artikel" heb en daar nog een artikeltje onder geplakt heb. De tekst "Artikel" had een tabblad moeten zijn. Of komt dat pas als ik er meer heb?
Wie weet er raad?
Groetjes en alvast bedankt,
Frits
- frits1969
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2014 09:11
Op welke module positie staat het menu.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
- frits1969
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2014 20:17
Heb je ook bij Menu class achtervoegsel art-vmenu staan.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
20 feb 2014 21:20 - 20 feb 2014 21:29
Het effect blijft het zelfde als ik art-vmenu daar in vul.
- frits1969
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2014 22:46
Ik heb zojuist het menu verplaatst naar Position-1. Daarna art-vmenu weer verwijderd. Toen lukte het wel. Nog niet heel mooi, maar dat komt nog wel.
Bedannkt voor het meedenken Webbiertje.
Bedannkt voor het meedenken Webbiertje.
- frits1969
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden