Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost javascript functie
javascript functie
25 feb 2014 09:36 - 25 feb 2014 13:06
Geachte mevrouw/meneer,
Nu ben ik wel bezig geweest met de dyslexie lettertype maar als ik er op druk dan kan ik niet meer terug: www.markttools.nl/gobv-stil/ . gaat om het link Dyslexie rechtsonderaan.
javascript functie is:
als linkje:
Wie heeft er een oplossing? bedankt alvast.
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Nu ben ik wel bezig geweest met de dyslexie lettertype maar als ik er op druk dan kan ik niet meer terug: www.markttools.nl/gobv-stil/ . gaat om het link Dyslexie rechtsonderaan.
javascript functie is:
Code:
function OpenDyslexie() {
document.body.style.fontFamily = 'opendyslexicregular';
}
als linkje:
Code:
<a onclick="OpenDyslexie()" href="#">Dyslexie</a>
Wie heeft er een oplossing? bedankt alvast.
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Met vriendelijke groet,
Bart Hofkens
Bart Hofkens
- bhofkens
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
javascript functie
25 feb 2014 09:39
Lijkt me logisch. Je zult denk ik twee links moeten maken of iets met toggle moeten doen. Verder gaat mijn javascript kennis helaas niet. Maar ik vraag me wel af wat dat vage lettertype voor meerwaarde heeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
javascript functie
25 feb 2014 09:57
Blijkbaar beter voor mensen die dyslexie hebben, is wel bewezen blijkbaar.
Met vriendelijke groet,
Bart Hofkens
Bart Hofkens
- bhofkens
- Nieuw op Joomla!NL
javascript functie
25 feb 2014 10:05Tja, het is maar wat je wilt geloven........
En ik lees liever teksten dan kinderenOver het gebruik van het speciale lettertype Dyslexie is onderzoek gedaan door 3 experts op het gebied van dyslexie . Zij concludeerden dat het merendeel van de mensen met dyslexie niet dit lettertype aanduiden als het voor hen betere leesbare lettertype en dat er vooralsnog geen wetenschappelijk bewijs is dat het lettertype Dyslexie beter is voor het lezen van dyslectische kinderen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
javascript functie
25 feb 2014 10:09
Geloven doe ik het niet ik heb zelf ook dyslexie (misschien al gemerkt) maar ik heb liever het standaard lettertype. Heb zo'n idee we moeten deze mensen er ook bij betrekken dus maken we er een soort lettertype. Hier willen ze dat ook hebben.
Met vriendelijke groet,
Bart Hofkens
Bart Hofkens
- bhofkens
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden