Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Menu verdwenen in contactformulier
Menu verdwenen in contactformulier
27 feb 2014 11:34
Hallo allemaal,
Mijn eerste keer op dit forum, ben nog n "rookie" op Joomla gebied. Hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb met de standaard Joomla functie contactpersoon een contactformulier gemaakt op de volgende webpagina: www.stuwkrachtmanagement.nl/contact
Is aardig gelukt, op een belangrijk detail na; mijn menu is verdwenen!
Heeft iemand suggesties hoe ik mijn menu weer zichtbaar krijg?
Alvast bedankt voor suggesties
Mijn eerste keer op dit forum, ben nog n "rookie" op Joomla gebied. Hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb met de standaard Joomla functie contactpersoon een contactformulier gemaakt op de volgende webpagina: www.stuwkrachtmanagement.nl/contact
Is aardig gelukt, op een belangrijk detail na; mijn menu is verdwenen!
Heeft iemand suggesties hoe ik mijn menu weer zichtbaar krijg?
Alvast bedankt voor suggesties
- LaTulipe
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 feb 2014 11:42
Heb je jouw menu-module wel toegewezen aan alle pagina's?
Wat me ook opvalt dat je artikels (menu's) iedere keer in een nieuw venster openen.
Wat me ook opvalt dat je artikels (menu's) iedere keer in een nieuw venster openen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
27 feb 2014 12:08
Hallo Romke.
Bedankt voor je snelle reactie.Na het maken van de contactpersoon heb ik deze ook toegevoegd aan het horizontale menu, zie bijgevoegd screenshot. Waar kan ik zien aan welke pagina's een menu module is gekoppeld?
Bedankt voor je snelle reactie.Na het maken van de contactpersoon heb ik deze ook toegevoegd aan het horizontale menu, zie bijgevoegd screenshot. Waar kan ik zien aan welke pagina's een menu module is gekoppeld?
- LaTulipe
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 feb 2014 12:19
Ga naar extensies/modulebeheer
Open je menumodule en kijk bij de tab menutoewijzing
Staat daar alle pagina's?
(Offtopic) P.S.
ik mis nog een "home" knop en wat betreft het openen in nieuwe vensters dat gebeurt vanuit je sitemap onderaan je site!
Open je menumodule en kijk bij de tab menutoewijzing
Staat daar alle pagina's?
(Offtopic) P.S.
ik mis nog een "home" knop en wat betreft het openen in nieuwe vensters dat gebeurt vanuit je sitemap onderaan je site!
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
27 feb 2014 12:32
Romke: dat was het inderdaad! Hartelijk bedankt voor het meekijken. Ik heb in mijn footer de links nu ook aangepast als het goed is.
De Home pagina is De Waarom Stuwkracht? voor de duidelijkheid zal ik deze hernoemen.
De Home pagina is De Waarom Stuwkracht? voor de duidelijkheid zal ik deze hernoemen.
- LaTulipe
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.669 seconden