Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Probleem met login Joomla front end

Probleem met login Joomla front end

01 mrt 2014 03:37 - 01 mrt 2014 11:03
Ik heb voor een website een pagina waar mensen kunnen inloggen, als ik ze geregistreerd heb.

Ze mogen dus geen tekst wijzigen. Dus het zijn registerd users, want dan kunnen ze de tekst niet aanpassen.

In mijn template als ik de login module uitzet, dan zie ik geen submenu's meer. Als deze aan staat, positie maakt dan niet uit, werkt het.

Login ik in als super user, dan werkt de submenu's ook, maar log ik in als alleen registerd user dan werkt het niet. De submenu worden niet getoond.

Ik heb ook gekeken in de templates die bij Joomla komen. Bij eentje doet hij het wel goed en kan ik inloggen en bij de andere niet, net zoals de responsive websites waar ik nu in bezig. Ik werk met sw menu. Het is de eerste keer dat ik met een login form werk in de front-end.

[strike]Nog een vraagje ik zou het graag anders stijlen de login. Gewoon Naam en wachtwoord horizontaal en dat ik dat een positie voor vrij maak, dat vind ik zelf het mooiste. Hoe kan ik dit het beste oplossen. Hierover ook graag tips. Ik wil kleur etc kunnen veranderen.[/strike]
Edit WoodyF4u: Svp één vraag stellen per topic. Maak voor je tweede vraag een nieuw topic aan. Zo houden we het forum overzichtelijk.
  • JoomlaFun
  • JoomlaFun's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

01 mrt 2014 11:05
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.

Heb je de instellingen voor rechten in de groep Geregistreerde gebruikers origineel gelaten?
Of heb je daar aanpassingen in gedaan?

Als ik je vraag goed begrijp wil je bepaalde inhoud alleen tonen aan ingelogde gebruikers.
In dat geval moet je per menu-item of submenu-item alleen de groep Geregistreerde gebruikers de toegang geven.
dat doe je in de instellingen van dat menu-item.
Een Super User mag alles op het hoogste niveau. Dat je met dat account dus wel alles ziet is logisch.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

01 mrt 2014 16:16 - 01 mrt 2014 16:18
Nopes. Ik heb aan de instellingen niks verandert.

Het is puur een conflict denk ik. Ik werk in 3.2. Als ik niet inlog sta, zie ik gewoon de submenu's van sw menu. En als ik als super user inlog zie ik ook alles, maar log ik in als geregistreerde gebruiker, die alleen de extra pagina's mag lezen, dan zie ik de submenu's niet en de hoofdbuttons met de submenu's zijn ook niet aan klikbaar. De gewone buttons zonder submenu's werken dan wel. Ik heb de submenu's op geregistreerde gebruikers gezet. Zodat ze niet zichtbaar zijn als mensen niet ingelogd zijn.
  • JoomlaFun
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

05 mrt 2014 12:01
Na de update werkte het gewoon weer. Raar maar waar.
  • JoomlaFun
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

05 mrt 2014 12:28
Hallo,

Dan heeft de update zijn werk goed gedaan. :)
Maar fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.

Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie