Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Protostar error.php

Protostar error.php

20 mrt 2014 11:08
#1
Goedemorgen,
Ik ben een Joomla 3.2.3 drietalige website aan het maken met de template Protostar. Alles werkt goed, buiten mijn menu (Ari ext) op de error page, welke gewoon als lijst wordt weergegeven. de menu werkt op alle ander pagina's.
Het debug systeem geeft de volgende fouten weer.
Code:
Artikel niet gevonden Call stack # Function Location 1 JApplicationCms->execute() JROOT/index.php:40 2 JApplicationSite->doExecute() JROOT/libraries/cms/application/cms.php:255 3 JApplicationSite->dispatch() JROOT/libraries/cms/application/site.php:208 4 JComponentHelper::renderComponent() JROOT/libraries/cms/application/site.php:178 5 JComponentHelper::executeComponent() JROOT/libraries/cms/component/helper.php:332 6 require_once() JROOT/libraries/cms/component/helper.php:352 7 JControllerLegacy->execute() JROOT/components/com_content/content.php:17 8 ContentController->display() JROOT/libraries/legacy/controller/legacy.php:722 9 JControllerLegacy->display() JROOT/components/com_content/controller.php:79 10 JCacheControllerView->get() JROOT/libraries/legacy/controller/legacy.php:681 11 ContentViewArticle->display() JROOT/libraries/joomla/cache/controller/view.php:98 12 JViewLegacy->get() JROOT/components/com_content/views/article/view.html.php:37 13 ContentModelArticle->getItem() JROOT/libraries/legacy/view/legacy.php:398 14 JError::raiseError() JROOT/components/com_content/models/article.php:162 15 JError::raise() JROOT/libraries/legacy/error/error.php:253
het voorlopig adres voor de site: Voorlopig adres



Bedankt op voorhand voor een oplossing

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • foodstyling
  • foodstyling's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Protostar error.php

20 mrt 2014 14:05
#2
Hallo foodstyling,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Er wordt een gedeelte van je css niet geladen bij de error pagina. Zou veroorzaakt kunnen worden doordat je jch optimize gebruikt. Kijk eens of het wel goed gaat als je die uitzet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37129

Protostar error.php

20 mrt 2014 14:11
#3
Bedankt voor het antwoord, maar met jch aan of uit veranderd er niets, en het probleem stelt zich maar op 1 pagina. Ik zoek mij al 2 dagen suf!
Discussie gesloten.
  • foodstyling
  • foodstyling's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Protostar error.php

20 mrt 2014 15:14
#4
Enige dat ik zo kan bedenken is of de css van je menu toe te voegen aan template.css van protostar of in error.php net na regel 87 nog een link toe te voegen naar de css van je menu.
Code:
<link rel="stylesheet" href="<?php echo $this->baseurl ?>/templates/<?php echo $this->template; ?>/css/template.css" type="text/css" />
Hierna dus.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37129

Protostar error.php

20 mrt 2014 16:44
#5
Ik heb de template.css aangepast. Het menu staat nu op zijn plaats, het is gestyled, maar de submenu's ontbreken.
Discussie gesloten.
  • foodstyling
  • foodstyling's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Protostar error.php

20 mrt 2014 17:16
#6
Je zou er ook voor kunnen kiezen om helemaal geen menu te tonen en alleen een foutpagina.
Haal dan dit weg uit error.php:
Code:
<!-- Header --> <div class="header"> <div class="header-inner clearfix"> <a class="brand pull-left" href="<?php echo $this->baseurl; ?>"> <?php echo $logo;?> </a> <div class="header-search pull-right"> <?php // Display position-0 modules echo $doc->getBuffer('modules', 'position-0', array('style' => 'none')); ?> </div> </div> </div> <div class="navigation"> <?php // Display position-1 modules echo $doc->getBuffer('modules', 'position-1', array('style' => 'none')); ?> </div> <!-- Banner --> <div class="banner"> <?php echo $doc->getBuffer('modules', 'banner', array('style' => 'xhtml')); ?> </div> <div class="row-fluid"> <div id="content" class="span12">
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37129

Protostar error.php

20 mrt 2014 18:00
#7
Daar heb ik al ook aan gedacht, maar ik dacht gewoon dat indien Joomla een foutpagina maakt, dat het dan ook correct zou moeten werken.
Bedankt voor al het nadenken, misschien wordt dit wel in orde gebracht bij een volgende upgrade
Discussie gesloten.
  • foodstyling
  • foodstyling's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Protostar error.php

20 mrt 2014 18:07
#8
Joomla doet dat ook correct als je het standaard menu van protostar gebruikt. Dus het is een conflict met je menu-extensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37129
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.862 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie