Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Footer tekst wijzigen
Footer tekst wijzigen
25 mrt 2014 13:19
Hallo,
Daar ben ik weer.. ik zit namelijk met het volgende. Ik heb al flink gezocht maar niks mocht baten. Ik zou namelijk graag mijn footer tekst willen wijzigen naar als hoe het hier word gedaan:
hofstedebosentuin.nl/
Met vriendelijke groet,
Oomla
Daar ben ik weer.. ik zit namelijk met het volgende. Ik heb al flink gezocht maar niks mocht baten. Ik zou namelijk graag mijn footer tekst willen wijzigen naar als hoe het hier word gedaan:
hofstedebosentuin.nl/
Met vriendelijke groet,
Oomla
- Oomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Footer tekst wijzigen
25 mrt 2014 13:29
Hallo,
Misschien is het handig voor de leden om een link van de site neer te zetten waar de footer in aangepast moet worden.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Misschien is het handig voor de leden om een link van de site neer te zetten waar de footer in aangepast moet worden.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Footer tekst wijzigen
25 mrt 2014 13:33- Oomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.745 seconden