Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost rechter menu kwijt
rechter menu kwijt
17 jun 2014 20:36
Wij hebben een joomla 3.3.1 installatie met template beez20 na de laatste update zijn op de homepage opeens de rechter posities 6-8 en 3 niet meer zichtbaar, ze staan onderaan de pagina. Op de volgende pagina staan ze wel in de rechterkolom.
Hoe krijgen wij ze weer aan de rechterkant van de pagina?
Hoe krijgen wij ze weer aan de rechterkant van de pagina?
Discussie gesloten.
- jdg
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
rechter menu kwijt
17 jun 2014 20:52 - 18 jun 2014 13:52
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.
Zonder een link naar je site is het niet makkelijk om een direct antwoord te geven.
Maar ik vermoed dat op de bewuste pagina de inhoud van de modules net te breed is voor de template-breedteinstellingen.
Kijk eens of je die inhoud iets smaller kunt maken waardoor die module-posities weer netjes rechts verschijnen.

Verder is het belangrijk om een standaard template van Joomla! altijd eerst te kopiëren voordat je het als definitief template gaat gebruiken.
Bij Joomla!-updates gebeurt het vaak dat er ook data in de standaard templates wordt overschreven.
Op die manier kun je dus voor dit soort verrassingen komen te staan.
Via Templatebeheer kun je sinds Joomla! 2.5 eenvoudig een kopie van je template maken dat je vervolgens onder en andere naam opslaat. Zo wordt dit template bij een update dus niet 'geraakt'.
Zonder een link naar je site is het niet makkelijk om een direct antwoord te geven.
Maar ik vermoed dat op de bewuste pagina de inhoud van de modules net te breed is voor de template-breedteinstellingen.
Kijk eens of je die inhoud iets smaller kunt maken waardoor die module-posities weer netjes rechts verschijnen.

Verder is het belangrijk om een standaard template van Joomla! altijd eerst te kopiëren voordat je het als definitief template gaat gebruiken.
Bij Joomla!-updates gebeurt het vaak dat er ook data in de standaard templates wordt overschreven.
Op die manier kun je dus voor dit soort verrassingen komen te staan.
Via Templatebeheer kun je sinds Joomla! 2.5 eenvoudig een kopie van je template maken dat je vervolgens onder en andere naam opslaat. Zo wordt dit template bij een update dus niet 'geraakt'.

Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Laatst bewerkt 18 jun 2014 13:52 door Astrid.
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
rechter menu kwijt
17 jun 2014 22:12 - 17 jun 2014 22:14
Beez20 is een Joomla 2.5 template, dus ik begrijp de combinatie niet. Kijk ook eens of je bij je voorpagina artikel(en) toevallig ergens content geplakt hebt uit word of uit een andere site. Dat kan ook een conflict veroorzaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 17 jun 2014 22:14 door Jelle.
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
rechter menu kwijt
18 jun 2014 08:56
Wouter en Astrid bedankt voor jullie advies. Ik heb één voor één de artikelen op de homepage uitgezet en bij het uitzetten van één van de artikelen kwam de rechterkolom terug. Ik weet nu in welk bestand ik moet zoeken. Dit artikel heb ik er niet opgezet dus ga nu navragen of dit misschien een word bestand is. Nogmaals bedankt jdg
Discussie gesloten.
- jdg
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.771 seconden