Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Blokken op template
Blokken op template
02 aug 2014 14:48
Hallo Allemaal,
Ik zoek een free template waar ik blokken op kan maken waar ik dan twitter, facebook en teksten in kan zetten zoals het ja mero templete. Bestaat zo iets of met blok modules die ik kan installeren ?
Ik zoek een free template waar ik blokken op kan maken waar ik dan twitter, facebook en teksten in kan zetten zoals het ja mero templete. Bestaat zo iets of met blok modules die ik kan installeren ?
Discussie gesloten.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Blokken op template
02 aug 2014 15:34
Elk template heeft voorgedefinieerde moduleposities.
Vaak kun je in de demo op de site van de maker wel zien welke dat zijn en hoe het template daarmee kan worden ingedeeld.
Module-posities kun je niet installeren.
Modules wel en die kun je vervolgens toewijzen aan de module-posities in het gekozen template.
Een alternatief voor JA_Mero is denk ik JSN Metro
Vaak kun je in de demo op de site van de maker wel zien welke dat zijn en hoe het template daarmee kan worden ingedeeld.
Module-posities kun je niet installeren.
Modules wel en die kun je vervolgens toewijzen aan de module-posities in het gekozen template.
Een alternatief voor JA_Mero is denk ik JSN Metro
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Blokken op template
02 aug 2014 15:51
Jsn Metro is geen alternatief die ik had ik zelf al gevonden daarom mijn vraag of zoiets gratis was anders had ik ook die Ja mero kunnen betalen maar dat is allemaal te veel geld.
Discussie gesloten.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
Blokken op template
02 aug 2014 15:55
Is het echt noodzakelijk dat je template bestaat uit zichtbare blokken?
Vrijwel elk template heeft namelijk (te) veel moduleposities, dus als het je alleen gaat om het kunnen plaatsen vaan Facebook, Twitter, enz dan kun je met vrijwel elk template wel aan de slag.
JSN Metro is overigebns in een gratis en een betaalde versie te downloaden.
Vrijwel elk template heeft namelijk (te) veel moduleposities, dus als het je alleen gaat om het kunnen plaatsen vaan Facebook, Twitter, enz dan kun je met vrijwel elk template wel aan de slag.
JSN Metro is overigebns in een gratis en een betaalde versie te downloaden.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Blokken op template
02 aug 2014 15:57
Ik vind dat met die blokken mooi en professioneel uitzien. Collega's van mij hebben Mero site en zo iets wil ik ook.
Discussie gesloten.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
Blokken op template
02 aug 2014 16:04Graag beter lezen en iets meer respect voor degenen die proberen om je te helpen.Jsn Metro is geen alternatief die ik had ik zelf al gevonden daarom mijn vraag of zoiets gratis was anders had ik ook die Ja mero kunnen betalen maar dat is allemaal te veel geld.
Als jij een nieuwe Mercedes wilt en je hebt maar 5000 euro te besteden dan gaat dat ook niet lukken toch?
Dus je zult keuzes moeten maken. Of eenmalig geld uitgeven voor een template die helemaal naar je zin is, of genoegen nemen met een gratis alternatief dat misschien iets minder is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Blokken op template
02 aug 2014 16:09
Sorry hoor maar ik ga geen 700 dollar elke jaar uitgeven maar goed ik verzin wel wat anders. Ja mero krijg ik niet werken
Discussie gesloten.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
Blokken op template
02 aug 2014 17:48
Beste Rene1979,
Waar haal je de wijsheid vandaan dat JSN Metro 700 euro per jaar kost?
Ten eerste is het gratis beschikbaar in de Free-versie. Als er updates worden uitgebracht, dan komen die er ook voor de Free-versie.
Als je valle mogelijkheden van het template gebruik wil maken, dan kun je het kopen.
Er zijn dan twee tarieven:
1. 49 dollar met drie maanden support en updates in die periode.
2. 59 dollar met twaalf maanden support en updates in die periode.
Alle info daarover vind je hier
En om even de metafoor van Astrid te gebruiken; Dit is veel goedkoper dan een Mercedes, maar dit template is wel net zo compleet als een Mercedes.
Ik werk zelf al jaren met templates van Joomlashine en moet zeggen dat het geld het zeker waard is.
Je moet dus zelf de keuze maken tussen gratis of betaald template.
Maar als er iemand is die jou daar 700 euro per jaar voor wil laten betalen, dan spoort die aanbieder naar mijn mening niet.
Waar haal je de wijsheid vandaan dat JSN Metro 700 euro per jaar kost?
Ten eerste is het gratis beschikbaar in de Free-versie. Als er updates worden uitgebracht, dan komen die er ook voor de Free-versie.
Als je valle mogelijkheden van het template gebruik wil maken, dan kun je het kopen.
Er zijn dan twee tarieven:
1. 49 dollar met drie maanden support en updates in die periode.
2. 59 dollar met twaalf maanden support en updates in die periode.
Alle info daarover vind je hier
En om even de metafoor van Astrid te gebruiken; Dit is veel goedkoper dan een Mercedes, maar dit template is wel net zo compleet als een Mercedes.
Ik werk zelf al jaren met templates van Joomlashine en moet zeggen dat het geld het zeker waard is.
Je moet dus zelf de keuze maken tussen gratis of betaald template.
Maar als er iemand is die jou daar 700 euro per jaar voor wil laten betalen, dan spoort die aanbieder naar mijn mening niet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Blokken op template
02 aug 2014 17:53
Hoi.
Ik zag dat op een Amerikaanse site staan waar je hem kon downloaden en betalen.
Ik snap best dat een completen mooi site geld kost alleen haal ik dat niet met mijn budget want verdien nog niet veel geld mee met gene wat ik doen. Maar ik ben al mooie template aan het kijken van JS metro wat je in eerder post zei daar zitten leuke bij.
Ik zag dat op een Amerikaanse site staan waar je hem kon downloaden en betalen.
Ik snap best dat een completen mooi site geld kost alleen haal ik dat niet met mijn budget want verdien nog niet veel geld mee met gene wat ik doen. Maar ik ben al mooie template aan het kijken van JS metro wat je in eerder post zei daar zitten leuke bij.
Discussie gesloten.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
Blokken op template
02 aug 2014 17:55
Pas op met het downloaden van templates die niet worden aangeboden op de site van de originele ontwikkelaars.
Die zijn vaak niet zuiver en zitten vol back-links en malware.
Wel fijn om te lezen dat je nu hebt gevonden wat je zoekt.
Ik sluit dit topic daarom af.
Die zijn vaak niet zuiver en zitten vol back-links en malware.
Wel fijn om te lezen dat je nu hebt gevonden wat je zoekt.
Ik sluit dit topic daarom af.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.813 seconden