Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst uitlijnen onder afbeelding
Tekst uitlijnen onder afbeelding
10 aug 2014 19:01
Wie o wie kan mij helpen.
Ik heb vandaag alle teksten van mij site gecentreerd:-) dit ging allemaal goed...maar ik zie dat het nog niet netjes in het midden staat van mij site:-(
Onder het menu staat het logo(in het midden van de site), ik wil de tekst ook tot zover in het midden hebben.
www.nannyjo.nl dan snappen jullie denk ik wel wat ik bedoel;-)
Heb ik CSS bestand ook al gezocht, maar kon niets vinden. En ik heb dit forum afgespeurd naar een antwoord....maar helaas niets kunnen vinden.
Wie kan mij helpen??
Ik heb vandaag alle teksten van mij site gecentreerd:-) dit ging allemaal goed...maar ik zie dat het nog niet netjes in het midden staat van mij site:-(
Onder het menu staat het logo(in het midden van de site), ik wil de tekst ook tot zover in het midden hebben.
www.nannyjo.nl dan snappen jullie denk ik wel wat ik bedoel;-)
Heb ik CSS bestand ook al gezocht, maar kon niets vinden. En ik heb dit forum afgespeurd naar een antwoord....maar helaas niets kunnen vinden.
Wie kan mij helpen??
- NannyJo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
10 aug 2014 20:26
Ik weet niet waarom je die tekst in een wrapper hebt geplaatst, maar die heeft een vaste breedte van 660px.
Dus zal je tekst nooit breder worden.
Wanneer je de tekst als een artikel aanmaakt en deze koppelt aan het menu-item Home, dan zal de tekst wel over de hele breedte van je site getoond worden.
Dus zal je tekst nooit breder worden.
Wanneer je de tekst als een artikel aanmaakt en deze koppelt aan het menu-item Home, dan zal de tekst wel over de hele breedte van je site getoond worden.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
10 aug 2014 20:58
Ik heb ook geen idee waarom ik daarin gezet heb...weet stiekem eigenlijk ook niet eens wat het is
Voor zover ik weet heb ik mijn teksten in een artikel geplaatst en die gekoppeld aan een menu. Zal eens kijken of ik het aanpassen.
Voor zover ik weet heb ik mijn teksten in een artikel geplaatst en die gekoppeld aan een menu. Zal eens kijken of ik het aanpassen.
- NannyJo
- Nieuw op Joomla!NL
11 aug 2014 11:19
Volgens mij gebruik je een kopie van de Beez3 template. Dit zit nou eenmaal zo in elkaar dat er bij content altijd een ruimte rechts over blijft, vraag me niet waarom.
Is wel op te lossen door regel 173 van position.css aan te passen:
Maar of het daar beter van wordt qua leesbaarheid betwijfel ik. Je krijgt dan wel hele lange zinnen.
En in plaats van handmatig al je teksten te centreren is het natuurlijk handiger om dit via css te doen
Is wel op te lossen door regel 173 van position.css aan te passen:
Code:
#wrapper2 .item-page {
max-width: 98%;
}
En in plaats van handmatig al je teksten te centreren is het natuurlijk handiger om dit via css te doen
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 aug 2014 11:33
Gelukt!
Kun je mij nog vertellen hoe ik het via CSS kan centreren? Moet ik dan ook layout hebben?
(voel mij nu echt een domblondje;-) haha)
Kun je mij nog vertellen hoe ik het via CSS kan centreren? Moet ik dan ook layout hebben?
(voel mij nu echt een domblondje;-) haha)
- NannyJo
- Nieuw op Joomla!NL
11 aug 2014 11:36
Dit toevoegen aan bijvoorbeeld personal.css
Je zult nu echter geen verschil zien omdat je al inline opmaak gebruikt.
Code:
p{
text-align: center;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.703 seconden