Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
zoeken
zoeken
11 aug 2014 16:24 - 11 aug 2014 16:25
Ik heb zojuist Joomla 3.3.3 geïnstalleerd (
www.sweegersfinance.nl
)
Ik wil wat aanpassingen maken in het CCS-bestand van de template. Wat heel lastig is, is dat als je met Firefox een term zoekt (bijvoorbeeld 'header') in de bestanden van het template, om dingen aan te passen, hij de term niet meer vindt als die niet zichtbaar is op het scherm. Ook al staat die 100 keer in het bestand. Dat was bij vorige versies wel zo. Het is lastig omdat je specifieke divs niet meer kunt vinden. Je zou heel het bestand door moeten scrollen en goed moeten kijken, maar dat is onwerkbaar bij die grote bestanden.
Is daar iets aan te doen?
Groeten,
Jurgen
Ik wil wat aanpassingen maken in het CCS-bestand van de template. Wat heel lastig is, is dat als je met Firefox een term zoekt (bijvoorbeeld 'header') in de bestanden van het template, om dingen aan te passen, hij de term niet meer vindt als die niet zichtbaar is op het scherm. Ook al staat die 100 keer in het bestand. Dat was bij vorige versies wel zo. Het is lastig omdat je specifieke divs niet meer kunt vinden. Je zou heel het bestand door moeten scrollen en goed moeten kijken, maar dat is onwerkbaar bij die grote bestanden.
Is daar iets aan te doen?
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
zoeken
11 aug 2014 17:01 - 11 aug 2014 17:02
Hallo Jurgen,
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Als je met Firebug kijkt zie je toch de regels van het object binnen het css-bestand staan?
Als je het css vervolgens opent in een goede editor dan staan daar de regelnummers al voor; je kunt bv het gratis Notepad++ voor gebruiken.
Zie bijlage
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Als je met Firebug kijkt zie je toch de regels van het object binnen het css-bestand staan?
Als je het css vervolgens opent in een goede editor dan staan daar de regelnummers al voor; je kunt bv het gratis Notepad++ voor gebruiken.
Zie bijlage
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- neboz
- Bekend met Joomla!NL
zoeken
11 aug 2014 17:12
Wat je aangeeft klopt. Ik heb het net ff getest in firefox, Chrome en IE. In alle gevallen is de CTRL-F zoekfunctie beperkt tot het zichtbare gedeelte.
@neboz: Gaat over editten in de browser via templatebeheer.
@neboz: Gaat over editten in de browser via templatebeheer.
- Peter
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.643 seconden