Ik gebruik van de JSN-gruve template, ik ben begonnen met de free versie en heb deze later geupgrate naar pro. Nu staat bij Extensions > template manager onder customise template bij css zowel Template.css als Template_pro.css. Is het Template.css nog van belang, moet dat nog gebruikt worden of blijven bestaan odf heb je alleen aan het Template_pro.css genoeg?
Ik zou het zo niet weten, maar je merkt het vanzelf als je template.css verwijdert toch?
Neem aan dat je deze
handleiding hebt gevolgd bij de overgang van free naar pro?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl
- kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten
.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Die heb ik gelezen, maar ik wist hierdoor niet of ik de freee versie wel of niet kon verwijderen. Wordt het een kwestie van proberen en dan zien we wel wat er gebeurd. Dank weer voor jullie hulp, heb vanmorgen een kleine donatie gedaan als blijk van waardering, voor alle (snelle) hulp.
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!