Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost accordion menu
accordion menu
11 sep 2014 22:55
Hallo,
ik wil graag een accordion menu zoals op rechts deze pagina:
demo.joomlaplates.com/jp_business_theme/index.php
Is dat een bepaalde class suffix of een menutype, of heb ik dan een extensie nodig?
Groet
ik wil graag een accordion menu zoals op rechts deze pagina:
demo.joomlaplates.com/jp_business_theme/index.php
Is dat een bepaalde class suffix of een menutype, of heb ik dan een extensie nodig?
Groet
- Kostons
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
accordion menu
12 sep 2014 00:56
Kijk
hier
eens even.
Paid = niet gratis
Free = gratis (soms moet je een account aanmaken en je contactgegevens achterhalen)
Paid = niet gratis
Free = gratis (soms moet je een account aanmaken en je contactgegevens achterhalen)
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
accordion menu
12 sep 2014 09:26
Heb je al eens een menu in sidebar-a of sidebar-b gezet? Zo te zien is die template gebaseerd op het Warp 6 framework en wordt dan automatisch een accordion menu aangemaakt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
accordion menu
12 sep 2014 11:16
Dank beiden.
@ Astrid: Ja heb ik al eens gedaan maar het in en uitschuiven op de pagina werkt dan niet. De pagina moet iedere keer herladen worden waar het in die demo gewoon soepel op de pagina gebeurt.
@ Astrid: Ja heb ik al eens gedaan maar het in en uitschuiven op de pagina werkt dan niet. De pagina moet iedere keer herladen worden waar het in die demo gewoon soepel op de pagina gebeurt.
- Kostons
- Bekend met Joomla!NL
accordion menu
12 sep 2014 13:39Dan zit er iets niet goed. Het is een betaalde template, dus leg je vraag eens bij de makers neer. Dit moet gewoon goed werken.De pagina moet iedere keer herladen worden
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
accordion menu
01 aug 2015 17:48
De oplossing stind hier onderaan:
www.joomlaplates.com/forum/j3-business/4...template-jp-business
- Kostons
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.735 seconden