Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost 'Gegevens' weghalen
'Gegevens' weghalen
25 sep 2014 15:32
Hallo allemaal,
Kan iemand me helpen met het 2 dingen voor het restylen van mijn nieuwe website?
Het gaat om deze site:
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes, Kristie
Kan iemand me helpen met het 2 dingen voor het restylen van mijn nieuwe website?
Het gaat om deze site:
- - Graag zou ik het woordje 'Gegevens' dat boven elk artikel komt te staan verwijderen, maar ik wil wel de publicatiedatum laten staan. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
- - Is het mogelijk om de Lees meer knop een andere kleur te geven? En zoja, hoe?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes, Kristie
- krisjuh22
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
'Gegevens' weghalen
25 sep 2014 16:09
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool
hier
te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden)
Neem onderstaande in een van je stylesheets op:
P.S. voor de andere vraag gebruik mijn tip of maak een nieuw topic aan zodat we het forum overzichtelijk houden. Bedankt
Neem onderstaande in een van je stylesheets op:
Code:
dt.article-info-term {display: none;}
P.S. voor de andere vraag gebruik mijn tip of maak een nieuw topic aan zodat we het forum overzichtelijk houden. Bedankt
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
'Gegevens' weghalen
25 sep 2014 16:16
bedankt voor je reactie Anne,
Ik ken Firebug, maar na talloze google-tochten en eindeloos puzzelwerk is het me alleen nog steeds niet gelukt om de juiste stylesheet te vinden voor zoiets als dit. Het lukt me dus helaas nog niet. Kun je me vertellen welke stylesheet ik nodig heb of hoe ik de juiste stylesheet m.b.v. Firebug kan vinden?
groetjes, Kristie
Ik ken Firebug, maar na talloze google-tochten en eindeloos puzzelwerk is het me alleen nog steeds niet gelukt om de juiste stylesheet te vinden voor zoiets als dit. Het lukt me dus helaas nog niet. Kun je me vertellen welke stylesheet ik nodig heb of hoe ik de juiste stylesheet m.b.v. Firebug kan vinden?
groetjes, Kristie
- krisjuh22
'Gegevens' weghalen
25 sep 2014 16:22 - 25 sep 2014 16:22
Meestal gebruik ik voor toevoegingen/wijzigingen zo maar 1 of 2 stylesheets.
In principe maakt het niet uit welke je gebruikt.
Toevoegingen doe ik aan het einde van een stylesheet
voor mezelf plaatst ik verklarende commentaar er ook nog bij. Commentaren toevoegen schrijfwijze
In principe maakt het niet uit welke je gebruikt.
Toevoegingen doe ik aan het einde van een stylesheet
voor mezelf plaatst ik verklarende commentaar er ook nog bij. Commentaren toevoegen schrijfwijze
Code:
/* commentaar */
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
'Gegevens' weghalen
25 sep 2014 18:21
Maar maakt het dan niet uit in welke stylesheet ik het plaats? Want dat was eigenlijk de vraag.
Kan het in elk css bestand of welk css bestand moet ik gebruiken?
Kan het in elk css bestand of welk css bestand moet ik gebruiken?
- krisjuh22
'Gegevens' weghalen
25 sep 2014 18:28
Sommige template hebben een custom.css, dat zou het handigste zijn. Maar anders maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Als het maar een css bestand van je template is. Handigste is meestal template.css of styles.css (Ligt aan de opbouw van je template).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden