Geachte Forummers,
Algemeen: Joomla versie 3.3.3, site
www.teamredneck.nl
Het door mij aangeschafte Joomla template (Zign: 47851, Joomla 3 Template) heeft conform het voorbeeld de mogelijkheid om 3 kolommen te plaatsen binnen een pagina (1 binnen content, en twee binnen aside-right). Alleen krijg ik dat niet voor elkaar.
Mijn bedoeling is om links een news item module (type: Articles - Newsflash (Advanced), die ik gebruik voor verslagen) te plaatsen, in het midden de Facebook module SP Facebook van Joomshaper, en rechts weer de genoemde news item module (die ik voor laatste nieuws wil gebruiken). Uiteraard mogen de news item modules ook naast elkaar, en maakt links of recht geplaatst niet uit.
maar op dit moment krijg ik maar twee modules naast elkaar. 1 news item module en de Facebook module of beide news item modulen, maar tot op heden geen drie.
Wie weet hoe ik dit ingesteld krijg? En wat doe ik verkeerd? Of gebruik ik de verkeerde Facebook module? Want het is wel zo als de Facebook module de positie (content) geeft zoals op het voorbeeld van de template van Zign dan wordt de module helemaal niet zichtbaar. Wie weet dat mee te maken heeft? Of welke Facebook module ik hiervoor moet hebben?
Ik hoor heel graag van jullie
Bi voorbaat bedankt voor jullie reactie!