Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Rechter menu werkt niet goed
Rechter menu werkt niet goed
13 nov 2014 09:28
Op de site
www.sonabile.nl
heb ik in de modules een hoofdmenu (boven) , een linker en rechter menu
De koorleden mogen via het ledenportaal bij de oefenmuziek komen. Die paginas staan als geregistreerd.
Normaal had ik ze onder het linker menu staan, maar ik wil ze eigenlijk aan de rechterkant.
Ik krijg ze niet allemaal aangeklikt, en dat is vreemd want als ik ze links heb staan gaat het prima.
Via ledenprortaal kom je erin met naam: gast en ww joomla.
Misschien dat iemand hier iets op weet
M.v.g. Ep
De koorleden mogen via het ledenportaal bij de oefenmuziek komen. Die paginas staan als geregistreerd.
Normaal had ik ze onder het linker menu staan, maar ik wil ze eigenlijk aan de rechterkant.
Ik krijg ze niet allemaal aangeklikt, en dat is vreemd want als ik ze links heb staan gaat het prima.
Via ledenprortaal kom je erin met naam: gast en ww joomla.
Misschien dat iemand hier iets op weet
M.v.g. Ep
- eabrinkman
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
13 nov 2014 09:50
Geen probleem hier met aanklikken. Ze werken zo te zien allemaal.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 nov 2014 09:55 - 13 nov 2014 09:56
Hoi Astrid,
De eerste aanklikken gaat goed dan zie je de mp3 tjes, de tweede away in a manger gaat ook goed, maar als ik die twee heb aangeklikt kan ik de rest niet meer aanklikken. . Kun jij dat dan wel ?
Ep
De eerste aanklikken gaat goed dan zie je de mp3 tjes, de tweede away in a manger gaat ook goed, maar als ik die twee heb aangeklikt kan ik de rest niet meer aanklikken. . Kun jij dat dan wel ?
Ep
- eabrinkman
13 nov 2014 09:59
Ja, ik kan alles aanklikken en zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 nov 2014 10:15 - 13 nov 2014 10:17
Hoi Astrid, misschien ben ik onduidelijk, maar ik vraag me af of het goed gaat. Net iemand gebeld en bij hem gaat het ook niet goed.
Als ik en hij ook al die muziekstukken rechts onder elkaar hebt, en ik klik op "Ere zij God", dan krijg ik in het middenvlak 8 muziek balkjes , daarna klik ik op "away in a manger" dan zie ik weer 8 muziekbalkjes(mp3), wil ik daarna naar de volgende "Op u mijn Heiland" krijg ik hem niet aangeklikt en ook diegene die daarna komen niet.
Als je het in die volgorde doet, moet het naar mijn idee bij jou ook niet goed gaan, of wel ?
Als je flink erop klikt dan komt er een grote blauwe doorzichtige balk over te staan !?
M.v.g. Ep
P.S. Ik krijg net een tel. door van iemand anders die er ook problemen mee heeft....
Als ik en hij ook al die muziekstukken rechts onder elkaar hebt, en ik klik op "Ere zij God", dan krijg ik in het middenvlak 8 muziek balkjes , daarna klik ik op "away in a manger" dan zie ik weer 8 muziekbalkjes(mp3), wil ik daarna naar de volgende "Op u mijn Heiland" krijg ik hem niet aangeklikt en ook diegene die daarna komen niet.
Als je het in die volgorde doet, moet het naar mijn idee bij jou ook niet goed gaan, of wel ?
Als je flink erop klikt dan komt er een grote blauwe doorzichtige balk over te staan !?
M.v.g. Ep
P.S. Ik krijg net een tel. door van iemand anders die er ook problemen mee heeft....
- eabrinkman
13 nov 2014 10:39
Duurde even, maar ik zie het nu ook. Ergens wordt een div niet afgesloten en hierdoor komt je footer op de verkeerde plaats en over je menu heen te staan. Zie alleen zo niet waar, maar vermoed bij Op U mijn Heiland. Als ik die oversla dan gaat het volgens mij wel goed.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
13 nov 2014 10:47 - 13 nov 2014 10:49
Hoi, als ik in de backend de artikels bekijk heb ik geen ankel artikel die begint met een "div" of waar een "div" in voorkomt
Hier een voorbeeld van "Ere zij God"
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Hier een voorbeeld van "Ere zij God"
Code:
<p><strong><span style="font-family: 'book antiqua', palatino; font-size: 18pt;"> </span></strong></p>
<table style="height: 50px; ; width: 850px;" border="0" align="left">
<tbody>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/sopraan1_erezijgod{/mp3} - 1e sopraan - Ere zij God</td>
</tr>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/sopraan2_erezijgod{/mp3} - 2e sopraan - Ere zij God</td>
</tr>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/alt1_erezijgod{/mp3} - 1e alt - Ere zij God</td>
</tr>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/alt2_erezijgod{/mp3} - 2e alt - Ere zij God</td>
</tr>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/tenor1_erezijgod{/mp3} - 1e tenor - Ere zij God</td>
</tr>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/tenor2_erezijgod{/mp3} - 2e tenor - Ere zij God</td>
</tr>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/bas1_erezijgod{/mp3} - 1e bas - Ere zij God</td>
</tr>
<tr>
<td>{mp3}2014/kerst/bas2_erezijgod{/mp3} - 2e bas - Ere zij God</td>
</tr>
</tbody>
</table>
- eabrinkman
13 nov 2014 10:55
Ik zie het zo ook niet. Deze code is in ieder geval totaal overbodig:
Code:
<p><strong><span style="font-family: 'book antiqua', palatino; font-size: 18pt;"> </span></strong></p>
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- eabrinkman
14 nov 2014 08:19 - 14 nov 2014 08:49
Ik heb dit draadje heropend en opgelost uit de titel gehaald. Graag knop niet gebruiken als het niet opgelost is, zie ook
dit
.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
14 nov 2014 09:00
Hallo Astrid,
Jij wist het niet meer en ik kreeg geen andere reacties, dus heb ik hem "als opgelost" er neer gezet, anders blijft hij misschien wel tot in het oneindige hangen.
Maar inmiddels is het wel opgelost. De muziekbalken blijven alleen kaarsrecht onder elkaar staan als ik ze in een tabel zet. Tenminste ik ben niet zo technisch dat ik zo kan programmeren dat dat ook anders kan.
Het ligt hem aan die tabel. Die heb ik een waarde meegegeven van breedte en hoogte. Dus ik denk dat daardoor het rechtermenu overschreven werd. Ik heb die waardes eruit gehaald en nu werkt het prima.
Met vriendelijke groeten,
Ep
Jij wist het niet meer en ik kreeg geen andere reacties, dus heb ik hem "als opgelost" er neer gezet, anders blijft hij misschien wel tot in het oneindige hangen.
Maar inmiddels is het wel opgelost. De muziekbalken blijven alleen kaarsrecht onder elkaar staan als ik ze in een tabel zet. Tenminste ik ben niet zo technisch dat ik zo kan programmeren dat dat ook anders kan.
Het ligt hem aan die tabel. Die heb ik een waarde meegegeven van breedte en hoogte. Dus ik denk dat daardoor het rechtermenu overschreven werd. Ik heb die waardes eruit gehaald en nu werkt het prima.
Met vriendelijke groeten,
Ep
- eabrinkman
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden