Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
audio/videospeler in joomla template dd GFX 35 diabolodesign
15 nov 2014 13:46 - 15 nov 2014 13:46
Wie kan mij helpen, ik ben bezig met een nieuwe site, maar het lukt mij niet om de speler in de header in te stellen. Hij vraagt de code van youtube maar tegelijkertijd staat onder aan de pagina youtube disabled.
Ik kom er niet zo goed uit de Template is van een poolse uitgever.
Ik kom er niet zo goed uit de Template is van een poolse uitgever.
- Marianne1960
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 nov 2014 14:19
Hallo Marianne,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik wil je adviseren om eerst een andere template te zoeken. Templates van DiabloDesign zijn gebaseerd op Artisteer en afgezien van het feit dat dat sowieso niet echt een goed programma is om templates mee te maken, loop je nu ook nog tegen het probleem aan dat een eenmaal met Artisteer gemaakte template zeer moeilijk tot niet aan te passen is.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik wil je adviseren om eerst een andere template te zoeken. Templates van DiabloDesign zijn gebaseerd op Artisteer en afgezien van het feit dat dat sowieso niet echt een goed programma is om templates mee te maken, loop je nu ook nog tegen het probleem aan dat een eenmaal met Artisteer gemaakte template zeer moeilijk tot niet aan te passen is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 nov 2014 14:57
Dank je wel Astrid, ik ben al verschillllende mallen op zoek geweest naar een andere Template maar ik ben helemaal verliefd op deze nu ik hem heb aangepast. En ik kan gewoon niet iets vinden dat in de buurt komt..ik ervaar voor de rest geen problemen met het aanpassen. Maar een gewaarschuwd mens tellt voor twee dus mocht ik nog meer tegenkomen dan zal er toch niets anders opzitten.
- Marianne1960
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 nov 2014 15:12
Ik ben het eens met Astrid over het feit dat die templates niet lekker in elkaar zitten.
Maar ik snap je vraag niet.
Wat heeft een extensie die niet werkt met het template te maken.
Volgens mij kun je beter aangeven welke extensie je gebruikt om die audio/video-player te draaien.
Maar ik snap je vraag niet.
Wat heeft een extensie die niet werkt met het template te maken.
Volgens mij kun je beter aangeven welke extensie je gebruikt om die audio/video-player te draaien.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 1.139 seconden