Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Verwijderen artikelen heeft invloed op Responsive Animate on
Verwijderen artikelen heeft invloed op Responsive Animate on
02 dec 2014 16:52
Ik heb gisteren Responsive Animate on hover geinstalleerd, maar omdat ik eerst geen alternatief zag heb ik een grid van foto's gemaakt met de blog funktie, het vreemde is nu dat wanneer ik de desbetreffende blog pagina's unpiblish of verwijder ik een error 404 krijg en dus ook Responsive Animate on hover met al zijn foto's weg is. Onder de module van Responsive Animate on hover staan ook nog de pijltjes van de blog, maar ik heb de blog funktie allang verwijderd achter de menu button ( deze staat weer op single article ). Het gaat om
deze site.
Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie?
Dank voor de moeite.
Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie?
Dank voor de moeite.
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- Lunast
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
02 dec 2014 17:39
Heb je de home-pagina opgezet als een menu-item Speciale artikelen of als Categorie-blog?
En klopt het dat je dan per blok een artikel hebt gemaakt waarin een hover-module staat?
Je uitleg is voor mij niet helder om je een goed advies te kunnen geven.
En klopt het dat je dan per blok een artikel hebt gemaakt waarin een hover-module staat?
Je uitleg is voor mij niet helder om je een goed advies te kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
02 dec 2014 22:39
Ik dank je voor je reactie. Ik had een categorie blog aangemaakt met 6 items, dus ieder item 1 foto om dus eea 3 om 3 te rangschikken. Op de 1 of andere manier werden 4 foto's in 1 module positie gezet en 2 in een positie er onder. Door gebruik te maken Responsive animate werden de foto's wel goed gepositioneerd en meteen van een hover effect voorzien, dus dat was een voordeel. Ik hen vanavond nog een paar keer de blog structuur opgezet en verwijderd en uiteindelijk kon ik de betreffende pagina's verwijderen. Er blijven alleen nog 2 lelijke schaduwzijden achter die ik nog niet kan traceren, maar de rest is opgelost. Wat ik fout heb gedaan begrijp ik niet, maar het probleem is weg. Nogmaals dank voor de moeite.
- Lunast
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
03 dec 2014 11:06
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden