Hallo,
Ik wilde graag mijn site aanpassen voor wat betreft de nieuws-items. Na wat zoeken in het forum en elders op het net leek mij de Newsflash module van Joomla wel een passende oplossing. Ik heb nu een menu item met daarin een aantal nieuwsartikelen in blog-weergave en op de frontpage onderaan ook een 3-tal laatste nieuwsitems. So far so good. In elk artikel heb ik een "read more" break geplaatst. Dit werkt allemaal prima. Maar wanneer ik op een willekeurige nieuwswebsite op internet kijk en op een "read more" link klik dan opent zich het hele artikel. Wanneer ik op een "lees meer" link klik op mijn website dan opent zich alleen het vervolg van het artikel. Dat leest wat lastig, lijkt mij. Is hier een aparte instelling voor of moet ik het gedeelte van voor de "read more" dupliceren en na de "read more" nogmaals invoegen?
Kijk bij artikelbeheer, opties tabblad artikelen
toon introtekst stellen op toon
Of eventueel bij je menu-item (speciale artikelen of blogweergave) kijken bij opties hoe introtekst ingesteld staat.
gr. Romke
Groeten,Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten
.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Dank je, het kan inderdaad via artikelen (elk artikel afzonderlijk), maar ook in de blog-weergave ingesteld worden. Ik heb nu voor dat laatste gekozen. Dan wordt elk artikel correct weergegeven. Bedankt! Groet, Marco.
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!