Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Menu's positie 7 verschuiven naar onderen
Menu's positie 7 verschuiven naar onderen
10 dec 2014 22:32
Ik heb een irritante uitdaging met mijn website
www.depoortzangers.nl
omdat bij twee artikel pagina's de rechter menu's (positie 7) naar onderen schuiven. Het lijkt of die twee pagina's in een soort mobiele modus gaan v.w.b. het rechter menublok (pos. 7). Op een smartphone zie je het niet omdat dan alles toch onder elkaar schuift.
Alle pagina's en artikelen per pagina gaan goed, het probleem openbaart zich alleen bij twee pagina's.
Iemand enig idee wat dit mogelijk zou kunnen veroorzaken of waar ik verder moet zoeken. Ik zie nergens verschillen met de pagina's die wel goed gaan.
Ik kan het alleen via een screen voorbeeldje laten zien aangezien de pagina's in het afgeschermde deel staan (dus na het inloggen voor geregistreerde gebruikers).
Bedankt alvast voor het meedenken.
Alle pagina's en artikelen per pagina gaan goed, het probleem openbaart zich alleen bij twee pagina's.
Iemand enig idee wat dit mogelijk zou kunnen veroorzaken of waar ik verder moet zoeken. Ik zie nergens verschillen met de pagina's die wel goed gaan.
Ik kan het alleen via een screen voorbeeldje laten zien aangezien de pagina's in het afgeschermde deel staan (dus na het inloggen voor geregistreerde gebruikers).
Bedankt alvast voor het meedenken.
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
10 dec 2014 23:09
Meestal wordt dit veroorzaakt doordat er handmatige opmaak in je artikel zit, bijvoorbeeld doordat tekst rechtstreeks vanuit word geplakt is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 dec 2014 23:10 - 11 dec 2014 00:30
Lastig te beoordelen zonder de pagina's te kunnen bekijken.
Mogelijke optie is het knippen en plakken van teksten uit Microsoft Word naar je website. Er wordt dan veel opmaak code mee gekopieerd die je website vreemd kan beïnvloeden. De oplossing is dan: eerst plakken in kladblok en dan weer kopiëren en plakken in je artikel.
Edit Peter: Bijna gelijk met Astrid .
Mogelijke optie is het knippen en plakken van teksten uit Microsoft Word naar je website. Er wordt dan veel opmaak code mee gekopieerd die je website vreemd kan beïnvloeden. De oplossing is dan: eerst plakken in kladblok en dan weer kopiëren en plakken in je artikel.
Edit Peter: Bijna gelijk met Astrid .
- Peter
- Algemeen Moderator
11 dec 2014 00:17
Astrid,
Zoals gewoonlijk weer een super fast reply. Ik zal e.e.a. opnieuw bouwen. waarschijnlijk heb je de juiste fix gegeven. laat het nog weten.
Zoals gewoonlijk weer een super fast reply. Ik zal e.e.a. opnieuw bouwen. waarschijnlijk heb je de juiste fix gegeven. laat het nog weten.
Ed
Ed
- kroonsbe
11 dec 2014 00:18 - 11 dec 2014 00:18
Peter, zal trachten te herbouwen. Laat resultaat op forum weten.
Bedankt
Bedankt
Ed
Ed
- kroonsbe
11 dec 2014 10:32
Astrid, Peter,
Beide pagina's als boosdoener volledig deleted en volledig opnieuw aangemaakt.
probleem opgelost. Voor evt. anderen: ook de BLOG weergave van het menu werd door die 2 pagina's beïnvloed. Ook daar verdween positie 7 naar onderen.
Bedankt voor de tip, weer wat geleerd.
Beide pagina's als boosdoener volledig deleted en volledig opnieuw aangemaakt.
probleem opgelost. Voor evt. anderen: ook de BLOG weergave van het menu werd door die 2 pagina's beïnvloed. Ook daar verdween positie 7 naar onderen.
Bedankt voor de tip, weer wat geleerd.
Ed
Ed
- kroonsbe
Tijd voor maken pagina: 0.690 seconden