Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Logo is niet responsive
Logo is niet responsive
16 dec 2014 07:32
Hallo,
In een website www.josbogers.nl/_yulwinkel heb ik een logo geplaatst via aangepaste HTML . In dat logo heb ik een tekst geplaatst en via custom CSS geregeld. Ondanks dat het een responsive template is (Yootheme) is het logo niet responsive. Wie kan mij helpen om dit responsive te krijgen..? dank en groet,
Jos
In een website www.josbogers.nl/_yulwinkel heb ik een logo geplaatst via aangepaste HTML . In dat logo heb ik een tekst geplaatst en via custom CSS geregeld. Ondanks dat het een responsive template is (Yootheme) is het logo niet responsive. Wie kan mij helpen om dit responsive te krijgen..? dank en groet,
Jos
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Logo is niet responsive
16 dec 2014 08:00
Na een extra controle zie ik dat de afbeelding in google chrome wel responsive is , maar niet in Firefox , Explorer
- zjoskebest
Logo is niet responsive
16 dec 2014 09:29
Een afbeelding die je een vast waarde meegeeft is nooit reponsive. En het toevoegen van een class
heeft weinig zin als je geen definitie toevoegt voor die class.
Code:
img-responsive
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Logo is niet responsive
16 dec 2014 09:41
Hallo Astrid,
Bedoel je dat ik de width en heights eruit moet halen en dat ik een suffix voor de img moet toevoegen. Maar class img-responsive is toch al opgenomen in Boostrap?
groet,
jos
Bedoel je dat ik de width en heights eruit moet halen en dat ik een suffix voor de img moet toevoegen. Maar class img-responsive is toch al opgenomen in Boostrap?
groet,
jos
- zjoskebest
Logo is niet responsive
16 dec 2014 09:54
Dank je Astrid,
Het ziet er naar uit dat het aanpassen van de width naar 100% en img-responsive css hebben geholpen. Dank je
Jos
Het ziet er naar uit dat het aanpassen van de width naar 100% en img-responsive css hebben geholpen. Dank je
Jos
- zjoskebest
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden