Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Verwante artikelen
Verwante artikelen
30 dec 2014 15:59
Best forum,
Bij een aantal artikelen heb ik verwante artikelen (Virtuemart, artikelen, laatste tab speciale artikelen)
Het verwante artikel wordt weergegeven als een vraagteken zie: test.cp-papierwaren.nl/index....-rollen-detail In de vorige versie van Virtuemart (onder Joomla 2.5.x werden deze weergegeven als foto en daaronder een link naar het artikel. De link is er ....maar wat te doen aan het vraagteken?
Weet iemand raad?
Vast bedankt en een goede jaarwisseling
Bij een aantal artikelen heb ik verwante artikelen (Virtuemart, artikelen, laatste tab speciale artikelen)
Het verwante artikel wordt weergegeven als een vraagteken zie: test.cp-papierwaren.nl/index....-rollen-detail In de vorige versie van Virtuemart (onder Joomla 2.5.x werden deze weergegeven als foto en daaronder een link naar het artikel. De link is er ....maar wat te doen aan het vraagteken?
Weet iemand raad?
Vast bedankt en een goede jaarwisseling
- Connecting
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Verwante artikelen
30 dec 2014 16:29
Kijk even bij speciale velden. Daar staat een speciaal veld voor Verwante artikelen waar je een aantal opties aan kunt vinken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Verwante artikelen
01 jan 2015 15:21
Dankjewel Astrid! Allereerst gelukkig nieuwjaar. Helaas is het niet gelukt bij speciale velden. Ik ben nu in contact met de bouwer van mijn template. Deze gaat onderzoeken wat er aan de hand is. Je hoor er nog over.
- Connecting
- Bekend met Joomla!NL
Verwante artikelen
12 jan 2015 17:10
Na veel vieren, vijven maar ook zessen lijkt het erop dat er in Virtuemart een (reeds bekende) bug zit. Er wordt heb ik begrepen een patch uitgebracht VM 3.03. Ik ga daar op wachten.
- Connecting
- Bekend met Joomla!NL
Verwante artikelen
12 jan 2015 17:19
Of dit even toevoegen aan je css.
Bug is een groot woord. Het is een tooltip die eigenlijk alleen in de backend getoond zou mogen worden.
Code:
div.product-fields-title-wrapper span.hasTooltip img {
display: none;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Verwante artikelen
12 jan 2015 18:40
Beste Astrid,
Ik heb bovenstaand toegevoegd aan mijn css. En daarmee is het probleem opgelost
Dankjewel
Carel Prins
Ik heb bovenstaand toegevoegd aan mijn css. En daarmee is het probleem opgelost
Dankjewel