- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template aanpassen lukt niet!
08 jan 2015 15:33 - 08 jan 2015 15:36Ik ben van beginners-niveau joomla en ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen. Ik maak gebruik van het purity-iii template. Aanpassingen die ik doe aan de verschillende thema's binnen dit template hebben geen enkel effect en ik begrijp niet waarom. Ik heb het met Thememagic geprobeerd, of door de style bestanden van de thema's aan te passen, zonder effect. Heeft het misschien met de rechten te maken? Handleiding: ( www.joomlart.com/documentatio.../customization )
Hopelijk kan iemand mij verder helpen! Onderstaand mijn (iets meer technisch onderbouwd) bericht op een engels forum (zonder resultaat..)
Mvg. Lennart
Dear sir/madam,
I have some issues customizing my website template. A clean quickstart installation of purity is installed. According to the documentation ( www.joomlart.com/documentatio.../customization ) I created a new theme named "parkito" and selected this in the back-end. I tried to edit the variables-custom.less file and also with thememagic (which i prefer) with no result. What I see is the "default" theme. I alson tried to edit the "red" or "orange" template using thememagic editing or saving is not possible.
I tried to reinstall, find more documentation and much more. I'm stuck on this and I really hope you can help me out. Looking forward for your reply.
Best regards,
Lennart
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- lenvo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 jan 2015 15:45Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.
Kun je aangeven wat je precies hebt aangepast en hoe je dat hebt gedaan?
Het is nu te onduidelijk om te begrijpen waarom het niet werkt.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
08 jan 2015 15:57Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jan 2015 16:011. Schone Joomla quickstart purity-iii template installatie
2. Map toegevoegd aan themes dmv. ftp
3. Selecteren van theme in joomla back-end
4. Aanpassen theme bestanden dmv. ftp of met thememagic in back-end
Kleuren template blijven "default" blauw. Wil ik bv. blauw in groen veranderen lukt dit niet. Ook het aanpassen van bestaande thema's lukt niet.
Ik vind het lastig uitleggen. Hopelijk is het zo duidelijker, in geval kan ik tijdelijk toegang tot back-end toestaan.
- lenvo
- Nieuw op Joomla!NL
08 jan 2015 16:06Ik dacht ook dat het een rechtenkwestie zou zijn. Alle aangewezen mappen zijn schrijfbaar. Wel heb ik door eerdere problemen met rechten op verzoek van mijn webhost Versio een .htaccess toegevoegd, misschien kan dit nog invloed hebben?
.htaccess
<FilesMatch "\.php$">
AddHandler x-httpd-php53 .php
</FilesMatch>
- lenvo
- Nieuw op Joomla!NL
08 jan 2015 16:54Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
08 jan 2015 17:12Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
08 jan 2015 17:37- lenvo
- Nieuw op Joomla!NL
08 jan 2015 17:39Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
08 jan 2015 17:41- lenvo
- Nieuw op Joomla!NL