Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Layout niet op alle pagina's zichtbaar
Layout niet op alle pagina's zichtbaar
10 jan 2015 09:34 - 10 jan 2015 10:55
Hallo, ik heb hier een website die ik gemigreerd heb van 2.5 naar 3.3.6. De template heb ik geprobeerd van 2.5 naar 3.x te zetten, dit lukte niet. Maar de frontend zag er toch goed uit.
Na beter gecheckt te hebben zie ik toch nog enkele fouten. Wat het meest zichtbaar is, is dat alleen bij het menu Contact, geen achtergrond van de template heeft. Dat heeft een witte achtergrond.
De website is: www.kleinmerneugter.nl
Hoe kan dit nu?
(Sorry, onderwerp staat in de verkeerde rubriek. Moet zijn Joomla 3.X)
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Na beter gecheckt te hebben zie ik toch nog enkele fouten. Wat het meest zichtbaar is, is dat alleen bij het menu Contact, geen achtergrond van de template heeft. Dat heeft een witte achtergrond.
De website is: www.kleinmerneugter.nl
Hoe kan dit nu?
(Sorry, onderwerp staat in de verkeerde rubriek. Moet zijn Joomla 3.X)
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
10 jan 2015 11:53
Hallo,
navigeer naar templates --> yoo_subway_j33 --> css --> texture --> scanlines.css
Zoek regel 4 op en voeg daar onderstaande code toe.
En je probleempje is opgelost.
Succes ermee.
Groeten Ron
navigeer naar templates --> yoo_subway_j33 --> css --> texture --> scanlines.css
Zoek regel 4 op en voeg daar onderstaande code toe.
Code:
background-color: #ae000c;
En je probleempje is opgelost.
Succes ermee.
Groeten Ron
- Ron
- Bezoeker
10 jan 2015 12:39
Helaas kan ik niet bij de styles van de template. Die worden niet aangegeven.
Wat ik nu gedaan heb is joomla opnieuw geïnstalleerd zonder de installation (via de FTP). Ook heb ik de oude template (2.5) verwijderd en de nieuwe template 3.3 erop gezet. Menu's toegewezen.
Ga ik nu naar template beheer, staat er bovenaan de volgende tekst:
Waarschuwing
Kan de extensievermelding niet in de database vinden
Ik kom dus gelijk in de CSS ipv stijlen aanpassen of profielen want met het opnieuw installeren van joomla en de template staat de template dus op default. Ik kan dus ook geen achtergronden enz. aanpassen.
Maar een voordeel heeft het totaal opnieuw opzetten maar dan in 3.x me wel opgebracht. Alle paginas zijn nu in dezelfde kleur. Helaas kan ik dus geen modules enz. wijzigen.
Wat ik nu gedaan heb is joomla opnieuw geïnstalleerd zonder de installation (via de FTP). Ook heb ik de oude template (2.5) verwijderd en de nieuwe template 3.3 erop gezet. Menu's toegewezen.
Ga ik nu naar template beheer, staat er bovenaan de volgende tekst:
Waarschuwing
Kan de extensievermelding niet in de database vinden
Ik kom dus gelijk in de CSS ipv stijlen aanpassen of profielen want met het opnieuw installeren van joomla en de template staat de template dus op default. Ik kan dus ook geen achtergronden enz. aanpassen.
Maar een voordeel heeft het totaal opnieuw opzetten maar dan in 3.x me wel opgebracht. Alle paginas zijn nu in dezelfde kleur. Helaas kan ik dus geen modules enz. wijzigen.
- inef1
-
10 jan 2015 16:47
Zet Protostar default. De-installeer je Yootheme template via extensiebeheer - Beheren en installeer hem dan opnieuw en zet hem default.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 jan 2015 10:15
Hoi Astrid, het leek erop dat dat ging lukken. Ineens had alles de goede achtergrond. Maar nu is dat niet meer het geval. Wat ik nadat ik dacht dat alles goed was gedaan heb, is phoca gallery erop gezet en de foto's opnieuw via FTP op de site gezet en de koppelingen weer tot stand gebracht (thumbnails).
Ook op de mobile devices is er een probleem. De achtergrond die op rood staat, is daar niet zichtbaar. Klopt niet.
Hoe kan het toch?
Ook op de mobile devices is er een probleem. De achtergrond die op rood staat, is daar niet zichtbaar. Klopt niet.
Hoe kan het toch?
- inef1
-
11 jan 2015 10:48
Mobiel zie ik hetzelfde als in mijn browser. Enige menu-item dat problemen geeft is Contact. Verwijder dat menu-item eens en maak het opnieuw aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 jan 2015 13:11
Ja, dat is de oplossing Astrid. Heb contact verwijderd en opnieuw erop gezet en voila!
Alleen Phoca gallery is een puinhoop. Maar het lijkt me beter dat ik daar een nieuw topic voor aanmaken.
Alleen Phoca gallery is een puinhoop. Maar het lijkt me beter dat ik daar een nieuw topic voor aanmaken.
- inef1
-
Tijd voor maken pagina: 0.707 seconden