Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Lees meer werkt niet
Lees meer werkt niet
15 jan 2015 12:49 - 15 jan 2015 12:49
Ik heb een lees meer toegevoegd in een speciaal artikel. De knop verschijnt, maar als ik daar op klik krijg ik de melding: Internal server error.
Ik heb
toon introtekst op ja
toon lees meer op ja
toon lees meer titel op ja
Bij blogweergave heb ik aantal hoofdartikelen op 1, aantal intro op 4, aantal kolommen op 1
Waarom werkt het dan toch niet?
Hierbij een link naar mijn website in ontwikkeling.
Ik heb ook een standaard template geprobeerd, dan werkt het ook niet.
Ik heb
toon introtekst op ja
toon lees meer op ja
toon lees meer titel op ja
Bij blogweergave heb ik aantal hoofdartikelen op 1, aantal intro op 4, aantal kolommen op 1
Waarom werkt het dan toch niet?
Hierbij een link naar mijn website in ontwikkeling.
Ik heb ook een standaard template geprobeerd, dan werkt het ook niet.
- jecrvali
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Lees meer werkt niet
15 jan 2015 12:58
Ik heb net een ander artikel toegevoegd en een andere menuknop erbij gemaakt, ik dacht misschien ligt het daaraan. Maar het probleem is dus anders, er worden helemaal geen artikelen getoond. Mijn probleem is dus heel anders dan hierboven beschreven.
- jecrvali
-
Lees meer werkt niet
15 jan 2015 13:42
Denk inderdaad dat er meer aan de hand is. Als ik je site probeer te bezoeken krijg ik onderstaande melding:
Vreemde is dat hij dus naar de map installation gaat. heb je die na installatie wel verwijderd?
Code:
Warning: session_start() [function.session-start]: open_basedir restriction in effect. File(/var/tmp/) is not within the allowed path(s): (/www/v/i/b/vibes.nl:/tmp:/usr/local/share/pear/:/www/scripts/webshop/:/www/scripts/public/) in /www/v/i/b/vibes.nl/public_html/review/libraries/joomla/session/session.php on line 658
Fatal error: session_start() [<a href='function.session-start'>function.session-start</a>]: Failed to initialize storage module: files (path: ) in /www/v/i/b/vibes.nl/public_html/review/libraries/joomla/session/session.php on line 658
Vreemde is dat hij dus naar de map installation gaat. heb je die na installatie wel verwijderd?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Lees meer werkt niet
15 jan 2015 13:49
Ik ben net bezig om de gehele joomla installatie handmatig over de bestaande heen te zetten, dus er stond inderdaad een installation map op
Helaas heeft dit niet geholpen.
Ik ga eens bij de provider vragen. Ik heb voor het eerst via de provider een joomla installatie gedaan, omdat ik problemen had met de magic quotes. Normaal zit ik bij een andere provider (Wned), maar mijn klant wil graag bij zijn huidige provider blijven.
Helaas heeft dit niet geholpen.
Ik ga eens bij de provider vragen. Ik heb voor het eerst via de provider een joomla installatie gedaan, omdat ik problemen had met de magic quotes. Normaal zit ik bij een andere provider (Wned), maar mijn klant wil graag bij zijn huidige provider blijven.
- jecrvali
-
Tijd voor maken pagina: 0.703 seconden