Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Template voor (internet)radiostation

22 jan 2015 21:27
Ik zou willen upgrade van Joomla 2.5 naar Joomla 3. Daarvoor ben ik al enkele weken op zoek naar een geschikte template voor ons radiostation. Maar nog steeds heb ik niets gevonden. Weet er soms iemand waar ik een geschikte template zou kunnen vinden. Naar het schijnt zou ik ook de huidige template kunnen bijwerken met een code die de template geschikt zou maken voor Joomla 3. Alleen weet ik niet welke code dit is en hoe ik dat moet fiksen. De template die ik momenteel gebruik in Joomla 2.5 vindt je terug via www.accentfm.com
  • vdgalex
  • vdgalex's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

23 jan 2015 01:30
Wat zijn je eisen? Het is een vraag als: ik wil iets eten... Maar wat?

Er is zoveel mogelijk.

Zelf ben ik erg fan van de Templates van Gavick. Deze kan je redelijk gemakkelijk naar je eigen wensen zetten. Een wat cleanere, minder donkere, vormgeving lijkt mij mooier voor deze site, maar dat terzijde.
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.607 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie