Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost datafeed op mobiele versie geeft vervormde afbeeldingen
datafeed op mobiele versie geeft vervormde afbeeldingen
31 jan 2015 19:57
Goedenavond
Op mijn nieuwe website ximera.nl (online schoenenwinkel) heb ik een aantal feeds staan van oa TradeTracker. Op mijn mobiele versie geeft hij de afbeeldingen van feeds vervormd weer.
Als ik kijk met firebug, dan kom ik uit op de bootstrap.css, maar vind niet de juiste instellingen. Hoogtes en breedte al experimenteel aangepast, maar geeft geen resultaat.
Mijn kennis is onvoldoende om dit aan te passen. Het aanpassen van de css zal wel lukken, maar hoe kom ik aan de juiste gegevens voor de aanpassing. Iemand een tip?
Joomla 3.3.6
Module datafeeds
AS template (betaalde versie)
Als ik de link www.ximera.nl/schoenen-dames/pumps open op computer (Firefox) zijn de schoenen normaal, open ik een feed op mijn smartphone HTC, dan geeft hij de afbeeldingen in de breedte verkeerd weer. De rest van de site wordt correct weer gegeven. Het gaat alleen om de feeds
Bedankt, Edwin (beginneling)
Op mijn nieuwe website ximera.nl (online schoenenwinkel) heb ik een aantal feeds staan van oa TradeTracker. Op mijn mobiele versie geeft hij de afbeeldingen van feeds vervormd weer.
Als ik kijk met firebug, dan kom ik uit op de bootstrap.css, maar vind niet de juiste instellingen. Hoogtes en breedte al experimenteel aangepast, maar geeft geen resultaat.
Mijn kennis is onvoldoende om dit aan te passen. Het aanpassen van de css zal wel lukken, maar hoe kom ik aan de juiste gegevens voor de aanpassing. Iemand een tip?
Joomla 3.3.6
Module datafeeds
AS template (betaalde versie)
Als ik de link www.ximera.nl/schoenen-dames/pumps open op computer (Firefox) zijn de schoenen normaal, open ik een feed op mijn smartphone HTC, dan geeft hij de afbeeldingen in de breedte verkeerd weer. De rest van de site wordt correct weer gegeven. Het gaat alleen om de feeds
Bedankt, Edwin (beginneling)
- Leuk en snel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
01 feb 2015 10:37
Ik zou even contact met de makers opnemen. Er is blijkbaar een template "mason" beschikbaar ergens, die ervoor zorgt dat je op een mobiel minder kolommen naast elkaar krijgt. Ik zie zo namelijk ook geen mogelijkheid om de verhouding aan te passen. Zie ook hun
forum
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 feb 2015 08:55
Dankjewel
Onderstaand een reactie:
affiliatefeeds.nl/datafeeds/2994-datafee...e-weergave.html#3602
Bedankt voor meedenken, super.
Onderstaand een reactie:
affiliatefeeds.nl/datafeeds/2994-datafee...e-weergave.html#3602
Bedankt voor meedenken, super.
- Leuk en snel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
02 feb 2015 10:55
Fijn dat het (zo goed als) opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden