Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Waar vind ik deze regels...?
09 feb 2015 17:19
In bijgaand Firebug-plaatje staat aan de rechterkant de aanduiding waar de regels zijn te vinden. Normaal is dat de naam van het bestand, plus regelnummer. Nu zie je daar de lokale directory waar de site staat en #16 (en andere nummers) met regelnummer.
Kan iemand mij vertellen waar ik deze regels kan vinden? Met name ben ik benieuwd waar die aanduiding #16 (en dergelijke) voor staat.
Kan iemand mij vertellen waar ik deze regels kan vinden? Met name ben ik benieuwd waar die aanduiding #16 (en dergelijke) voor staat.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
10 feb 2015 08:32
Ik weet zo niet waar die nummers achter de # voor staan, maar dit betreft meestal opmaak die je via de parameters van je template hebt meegegeven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 feb 2015 18:25 - 11 feb 2015 20:19
Dat het in de standaardinstellingen van de template zit, vermoedde ik al. Van de ontwerper van de template kreeg ik dit antwoord:
Wijzigingen in dat css-bestand leveren echter niet de gewenste veranderingen op. Ik blijf die aanduidingen zonder bestandsnaam en met #-nummer toch intrigerend vinden. Want ze verwijzen blijkbaar niet op een standaard manier naar een bestand, waardoor je toch lastig kunt wijzigen. Ik kom er misschien nog wel op terug...
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
this is the modules border (.well) class.
can be found on your template / css / template_v1.css
Wijzigingen in dat css-bestand leveren echter niet de gewenste veranderingen op. Ik blijf die aanduidingen zonder bestandsnaam en met #-nummer toch intrigerend vinden. Want ze verwijzen blijkbaar niet op een standaard manier naar een bestand, waardoor je toch lastig kunt wijzigen. Ik kom er misschien nog wel op terug...
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
11 feb 2015 20:07
Normaal gesproken kan je gewoon de gewenste definitie toevoegen aan een custom css of desnoods aan je template css.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.666 seconden